בשורה לנבחרת הנשים: דניאל דיאמנט תקבל מעמד של ישראלית

הניצחונות לא הספיקו. עדן ענבר
הניצחונות לא הספיקו. עדן ענבר | צילום: איגוד הכדורסל

הסנטרית תוכל לסייע לכחולות-לבנות במוקמות אליפות אירופה 2019 שיחלו באמצע נובמבר. שי דורון תחסר בפתיחת הקמפיין, כרטיסים יימכרו בעשרה שקלים

(גודל טקסט)

בשורה חשובה לנבחרת ישראל נשים. פיב"א אישרה את השינוי במעמדה של דניאל דיאמנט והיא תוכל לשחק מעתה כישראלית לכל דבר בנבחרת. דיאמנט, שכבר שיחקה בעבר כמתאזרחת בנבחרת, משחקת מזה מספר שנים בארץ ובפיב"א קיבלו את פניית איגוד הכדורסל ואישרו לה לשחקן כישראלית לכל דבר ועניין.

טל נתן המנהל המקצועי של נבחרת הנשים התייחס להחלטה: "זו עזרה גדולה במקום הכי רגיש של נבחרת ישראל – מתחת לסל. השילוב של דניאל עם אלישיה קלארק וקטיה לויצקי יהווה תוספת כוח משמעותית לנבחרת. אני מאמין שיש לנו נבחרת מוכשרת, צעירה, עמוקה ורעבה שתוכל לעשות את העבודה בקמפיין הנוכחי".

נבחרת ישראל תפתח בעוד פחות מחודש את הופעותיה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2019. במוצאי שבת ה-11.11 הנבחרת תתארח אצל בריטניה במנצ'סטר וכעבור ארבעה ימים תארח את נבחרת פורטוגל בדרייב אין. באיגוד החליטו שבניגוד לעבר, כרטיס למשחקים יעלה 10 שקלים, אבל האיגוד יסייע באמצעות אתנה בהסעות למשחקים מרחבי הארץ. מכירת הכרטיסים תחל בימים הקרובים.

שי דורון. תחסר לנבחרת
שי דורון. תחסר לנבחרת (מנהלת הליגה)

הנבחרת תחסר בצמד המשחקים האלו את שי דורון, שיצאה לחופשה ארוכה בחו"ל והמאמן עדן ענבר ינצל את ההזדמנות כדי לקדם שחקניות צעירות, בהן כוכבות נבחרת העתודה לשעבר עדן רוטברג, טל לב, עופר בנט ואחרות. הנבחרת כבר קיימה שני מחנות אימונים, אחד באזור המרכז והשני בגליל העליון ותתכנס במוצאי שבת ה-4.11 למחנה הסופי שלה לקראת צמד המשחקים וביום שני ה-6.11 תקיים משחק אימון נגד אליצור חולון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי