הופקינס קלעה 29 נקודות, אשדוד ניצחה 74:81 את רמת חן

צ'לסי הופקינס
צ'לסי הופקינס | מנהלת הליגה

האלופה גברה על סגניתה, הכוכבת של עדן ענבר לא ריחמה על האקסית. רמלה גברה על ראשון לציון, שלשה דרמטית של רוטברג העניקה לרמת השרון 77:80 על הפועל פ"ת

(גודל טקסט)

 המחזור השביעי בליגת העל לנשים סיפק לא מעט קרבות מותחים ודרמטיים, כשבראשם ניצחון החוץ של מכבי אשדוד על מכבי רמת חן/בליך, בעיקר הודות לתצוגה של צ'לסי הופקינס, ששיחקה בעבר ברמת חן, עם 29 נקודות.

עוד הערב בנשים, אליצור רמלה גברה על הפועל ראשון לציון, בני יהודה נכנעה למכבי רעננה, רמת השרון השיגה ניצחון דחוק על הפועל פתח תקווה ואליצור חולון הביסה את בנות הרצליה.

מכבי רמת חן/בליך – מכבי אשדוד 81:74
צ'לסי הופקינס פגשה את האקסית מהשנתיים האחרונות וסיפקה תצוגת ענק נוספת – הפעם היא כללה 29 נקודות ב-8 מ-15 מהשדה בדרך לניצחון יוקרתי בקרב הצמרת. אשדוד של עדן ענבר, האלופה להזכירכם, עם ניצחונה החמישי העונה ששומר אותה בפסגה לצד רמלה, ואילו רמת חן, סגנית האלופה, עם ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים. נייה קופי ובאשרה גרבס עם 18 נקודות כ"א הובילו את קלעי המארחת, טיפאני ג'קסון מנגד סייעה עם 17 נקודות למנצחות.


הופקינס. תצוגה מופלאה נוספת (ספי מגריזו, מנהלת ליגת העל לנשים)

אליצור רמלה – הפועל ראשל"צ 82:90
המארחת עוד פיגרה במחצית 45:38, אבל דאגה להשאיר את הניצחון בביתה והגדילה את הרצף לחמישה משחקים ללא הפסד. ג'ני סימס הצטיינה עם 26 נקודות, אדוט בולג'ק הוסיפה 19 נקודות ו-17 ריבאונדים ונעמה שפיר קלעה 6 נקודות, קלטה 7 כדורים חוזרים וחילקה 10 אסיסטים.

בני יהודה – מכבי רעננה 62:61
קריסמה פן עוד ערב נוסף כקלעית המצטיינת עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים והייתה האחראית לניצחון הדחוק של רעננה. קרטיס נוקס קלעה 17 נקודות לזכות המארחות.

א.ס רמת השרון – הפועל פ"ת 77:80
שמונה שניות לסיום עוד היינו רחוקים מהכרעה, התוצאה הייתה 77:77, אלא שעדן רוטברג דייקה מחוץ לקשת כשעל השעון נותרו ארבע שניות בלבד והכריעה את ההתמודדות. אלכס הארדן קלעה 27 נקודות לזכות המארחות, בריטני סייקס מנגד סיימה עם 31 נקודות.

אליצור חולון – בנות הרצליה 56:75
חולון רשמה ניצחון קל על הרצליה כשארבע משחקניות הקבוצה קלעו בדו ספרתי – סיאניה צ'ונג וקריסטל ברדפורד סיפקו 19 נקודות כל אחת, דניאל אדמס הוסיפה 15 ונועה זליבנסקי תרמה 12 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי