מכבי אשדוד ניצחה 73:76 ברמלה ועלתה לחצי גמר הגביע

שי דורון
שי דורון | איגוד הכדורסל

18 נקודות של שי דורון הספיקו לענבר ושחקניותיו להבטיח מקום בין ארבע האחרונות, על אף פציעה של טיפאני הייז שהתקשתה במחצית השנייה. גם אליצור חולון, א.ס רמת השרון ובנות הרצליה הבטיחו את מקומן, רמת חן בחוץ

(גודל טקסט)
משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל לנשים הסתיימו הערב (חמישי) ובסיומן נקבע כי ארבע העולות לחצי הגמר הן בנות אשדוד, אליצור חולון, א.ס רמת השרון ובנות הרצליה. המשחקים ייערכו ב-5.3 בבית מכבי בראשון לציון.


אליצור רמלה – מכבי אשדוד 76:73

הראשונה להעפיל לחצי הגמר הייתה מכבי אשדוד, שגברה 73:76 על אליצור רמלה הודות ל-18 נקודות של שי דורון, שסיפקה למאמן עדן ענבר ניצחון משמעותי ביום הולדתו. טיפאני הייז, הכוכבת של אשדוד, נפצעה כבר בפתיחת הרבע השני כשהיא עם 12 נקודות במאזנה, וכשחזרה לפרקט במהלך המחצית השנייה התקשתה להציג את יכולתה הרגילה ואת המשחק סיימה עם 13 נקודות, משמע נקודה אחת בלבד לאורך המחצית השנייה.

המשחק היה צמוד ועבירה רביעית שספגה צ'לסי הופקינס לא הקלה על האורחות, שבסופו של דבר הצליחו להכריע את ההתמודדות בשיניים. רמלה כבר השלימה מהפך כשלוש דקות לסיום המשחק כשעלתה ל-72:73, אולם הוסיפה נקודה אחת בלבד עד לסיום המשחק והניפה דגל לבן.


עוד בגביע: חולון ניצחה בחוץ את רמת חן, רמה"ש גברה על בני יהודה

אל מכבי אשדוד הצטרפו כאמור שלוש קבוצות נוספות, ואחריה הייתה זו אליצור חולון שניצחה בחוץ את רמת חן בתוצאה 54:62 כאשר סיאניה צ'ונג סיימה כקלעית המובילה עם 25 נקודות. נייה קופי מנגד קלעה 21 נקודות שלא הספיקו לניצחון. רמת חן, כידוע, היא מחזיקת הגביע האחרונה אחרי שבגמר בעונה שעברה הביסה את אליצור חולון, אך הפעם קרב הגדולות הסתיים עבורה בהפסד.


א.ס רמת השרון גברה בביתה 67:72 על בני יהודה בזכות הצטיינותן של שי קלי עם 20 נקודות ואלכס הארדן עם 19. בבני יהודה בלטה סקויה הולמס עם 24 נקודות. במשחק האחרון, בנות הרצליה גברו בבית על הפועל ראשון לציון 56:62, עם 16 נקודות של מתי אג'אבון ו-14 נקודות של ניקי גריין. 27 נקודות של אטוניה נינגיפה מראשל"צ לא הספיקו לאורחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי