אשדוד ורמלה רחוקות ניצחון אחד מגמר הפלייאוף

ריינה מונטגומרי
ריינה מונטגומרי | צילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה

מוליכת הליגה הסדירה רמת חן נכנעה 95:88 לרמלה (בולג'ק וג'ונס עם 63 נק' יחד) והיא בפיגור 2:0 בסדרת חצי הגמר. שי דורון (18 נק') הובילה את אשדוד ל-57:70 בחולון ול-0:2 בסדרה המקבילה

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

מכבי אשדוד ואליצור רמלה זקוקות לעוד ניצחון אחד כדי לעלות לגמר הפלייאוף של ליגת העל. מכבי אשדוד ניצחה הערב (חמישי) בחוץ 57:70 את אליצור חולון בעוד אליצור רמלה גברה במקביל בבית 88:95 על מכבי רמת חן.


אליצור חולון – מכבי אשדוד 70:57 (2:0)

האלופה הובילה לכל אורך ההתמודדות וברחה ברבע השלישי בדרך לניצחון המיוחל. שי דורון הוליכה את המנצחת 18 נקודות, צ'לסי הופקינס כמעט סיימה עם טריפל-דאבל (14 נקודות, 10 ריבאונדים, שבעה אסיסטים) והוסיפה ארבע חטיפות. דניאל אדאמס עם 19 נקודות בלטה אצל המפסידה.

שי דורון. 18 נקודות והיא כבר מריחה את הגמר (עודד קרני, מנהלת הליגה)


אליצור רמלה – רמת חן 88:95 (0:2)

רמת חן אמנם סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון אבל תזדקק לשלושה ניצחונות כדי לעלות לגמר ולהתמודד על תואר האליפות. אחרי שאיבדה את יתרון הביתיות במשחק הראשון ניסו ריינה מונטגומרי (22 נקודות) ושירן צעירי (21) לגנוב ניצחון חוץ ולהחזיר לרמת חן אצת המושכות אבל נשברו ברבע האחרון כדי לראות את רמלה חוגגת שוב על חשבונן.  אדוט בולג'ק הובילה עם 33 נקודות וגם תרמה שמונה ריבאונדים,  ואלכסיס ג'ונס סגרה ערב ענק עם 30 נקודות, שמונה אסיסטים, שישה ריבאונדים ושלוש חטיפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי