מכבי אשדוד עלתה בפעם התשיעית ברציפות לגמר הפלייאוף

שי דורון
שי דורון | לירון מולדובן

הקבוצה של עדן ענבר השלימה 0:3 על אליצור חולון עם 60:79 דרמטי. מכבי רמת חן ניצחה 86:87 אחרי הארכה וצימקה את הסדרה מול אליצור רמלה ל-2:1

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

מחזור המשחקים השלישי בסדרות חצאי גמר בליגת אתנה ווינר לנשים התקיים הערב (שני). מכבי אשדוד השלימה 0:3 על הפועל חולון בדרך להשתתפות נוספת בגמר. כעת: הארכה בין מכבי רמת חן/בליך לאליצור רמלה (2:0). 

מכבי אשדוד – אליצור חולון 69:70 (0:3)
עם עוד משחק הגנה משובח, התקפה קבוצתית חכמה ויעילה ובעיקר קור רוח ברגעי ההכרעה, אלופת ארבע השנים האחרונות שרדה מותחן דרמטי מול חולון והעפילה פעם תשיעי ברציפות לגמר. טיפאני הייז הובילה עם 24 נקודות ושי דורון הוסיפה 16, 20 של דניאל אדאמס לא הספיקו לקבוצה של רועי אייזנברג.


מכבי רמת חן/בליך – אליצור רמלה 86:87 לאחר הארכה (2:1)
אחרי שני הפסדים צמודים ודרמטיים, סגנית האלופה הראתה שהיא עדיין לא אמרה את המילה האחרונה בסדרה הזו. הקבוצה של שירה העליון פתחה חזק כבר מהרגע הראשון והובילה ב-16 הפרש כבר בסיום עשר הדקות הראשונות. החבורה של אלי רבי (הורחק במהלך המשחק) לא ויתרה והצליחה להוריד עד ל-5 הפרש באמצע הרבע הרביעי. אדוק בולגק השוותה עם שלשה אדירה 6.1 שניות לסיום ושלחה את המשחק להארכה שם נייה קופי לקחה פיקוד והובילה את המקומיות לניצחון חשוב עם 38 נקודות בסך הכל. המפסידה תקווה להתאושש במשחק הבא ולהציג 40 דקות שיחזירו אותה לסדרת הגמר אחרי היעדרות בת שנתיים.

נעמה שפיר (לירון מולדובן)
נעמה שפיר (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי