הדר חדד חתמה בבנות הרצליה: "מאתגר לעבוד עם קורי קאר"

הדר חדד
הדר חדד | האתר הרשמי

הגארדית בת ה-19 עזבה את הפועל ראשון לציון והצטרפה לקבוצה מהשרון. קאר: "היא מאוד מגוונת. מקווים שתעשה קפיצת מדרגה השנה". הלמן: "יכולה לשחק בכמה עמדות. התרשמנו מהרעב"

(גודל טקסט)

הדר חדד בת ה-19 סיימה את דרכה בהפועל ראשון לציון וחתמה היום (שלישי) בבנות הרצליה. אשתקד העמידה הגארדית הצעירה ממוצע של שתי נקודות ב-14 דקות.

"מהפגישה הראשונה שלי עם המועדון ראיתי משהו אחר וייחודי שלא רואים הרבה בארץ. מבחינת האימונים, המתקנים והיחס לשחקניות", אמרה חדד לאחר החתימה. "אני מתרגשת להתחיל דרך חדשה במועדון חדש. זה גם מאוד מאתגר אותי, בטח עם מאמן כמו קורי שמביא איתו משהו חדש לכדורסל וגישה שונה".

קורי קאר: "הדר היא אחת הכישרונות העולים בכדורסל הנשים הישראלי. היא מאוד מגוונת. יש לה קליעה טובה, סייז טוב, היא יכולה לשחק במספר עמדות והיא מאוד רוצה להצליח. אנחנו מאוד שמחים שהיא מצטרפת אלינו. לדעתי, לשחק בקבוצה שלנו עם עוד שחקניות צעירות ורעבות כמוה יתרום לה מאוד. הרוטציה בקבוצה מאוד פתוחה ומי שתהיה טובה תשחק. תהיה לה ההזדמנות מצוינת לקבל דקות משחק משמעותיות. אנחנו מקווים שהיא תעשה השנה קפיצת מדרגה ותעזור לקבוצה להצליח".

המנהל המקצועי עמית הלמן: "הדר היא שחקנית מאוד מוערכת מבחינתנו. כששמענו שהדר פנויה ידענו שאנחנו רוצים אותה אצלנו בשל המשחק הוורסטילי שלה. כמו מרים (חנון) וליעד (אורבך) גם הדר יכולה לשחק בכמה עמדות ולשמור על כמה עמדות. התרשמנו מאוד מהרעב של הדר להצליח ואנחנו בטוחים שביחד, היא תגיע לרמות הכי גבוהות ותעזור למועדון לצעוד קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי