אליצור חולון מינתה את ויינגרטן לעוזרו של אייזנברג

ויינגרטן ואייזנברג
ויינגרטן ואייזנברג | צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים

הקבוצה צירפה חמש שחקניות: שני לוין, יובל ניצן מהפועל ראשל"צ, שי רחמים מבני יהודה, אנה ינובסקי מאליצור ת"א וגל שקורי שעלתה ממחלקת הנערות

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים בכדורסל של אליצור חולון החתימה את רן ויינגרטן (33) כעוזרו של רועי אייזנברג שימשיך לאמן את הקבוצה עונה ששית ברציפות. ויינגרטן הוא בנו של השחקן שוקי ויינגרטן ששיחק בהפועל תל אביב בשנות השישים וזכה עמה בשתי אליפויות ובגביע המדינה. ויינגרטן, שעבד בשנים האחרונות במחלקת הנוער של מכבי שוהם וניהל את בית הספר לכדורסל בנווה מונסון, היה בצעירותו שחקן נוער בהפועל ת"א, תחת שרביטו של רועי אייזנברג כמאמן. 

ויינגרטן אמר לאחר הצטרפותו לקבוצה: "אני שמח ונרגש להצטרף לשורותיה של אליצור חולון. מהרגע שנכנסתי לתפקיד, ספגתי תחושה של ביתיות ומשפחה וזה לא מובן מאליו. אני כאן כדי לעזור בכל דרך אפשרית לכך שהקבוצה והמועדון יגיעו הכי רחוק שניתן. אני מאמין מאד בסגל שנבנה כאן ומחכה בקוצר רוח להתחיל לעבוד במגרש".

בנוסף, הקבוצה צירפה בתקופה האחרונה לא פחות מחמש שחקניות: שני לוין שממשיכה לעונה שלישית, יובל ניצן שמגיעה מהפועל ראשל"צ, שי רחמים שמגיעה מבני יהודה, אנה ינובסקי שמגיעה מאליצור ת"א וגל שקורי שעלתה ממחלקת הנערות של אליצור חולון. החמש מצטרפות לנופר שלום, לימור פלג, אמילי ספקטור ולזרות ג'ורדן הופר, שיי קלי ולורן גודווין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי