הקפטניות של ליגת ווינר הגיעו למפגש מיוחד לקראת פתיחת העונה

קפטניות כדורסל נשים
קפטניות כדורסל נשים | עודד קרני

ליגת העל לנשים תיפתח אמנם רק בעוד שבועיים, אבל היום (שלישי) כינסה איריס שטרק את נציגי הקבוצות למפגש חגיגי. יושבת הראש ציינה כי אליצור חולון ובהפועל פתח תקווה ישחקו באולמות חדשים

(גודל טקסט)

עונת 2018/2019 בליגת ווינר אתנה תיפתח בעוד כשבועיים, ואיריס שטרק שפותחת את עונתה השביעית בתפקיד יו"ר ליגת העל בנשים כינסה מפגש מיוחד לקראת העונה אליו הגיעו הקפטניות של כל קבוצות הליגה. את העונה הנוכחית ישחקו כ-10 קבוצות, כמו בעונה שעברה ובנוסף לכך, שתי קבוצות ישחקו בעונה הקרובה באולמות חדשים: מדובר באליצור חולון ובהפועל פתח תקווה.

איריס שטרק הזכירה את העונה המותחת שנערכה אשתקד: "כולנו זוכרים את העונה שעברה שהייתה עונה תחרותית מאד. שלוש קבוצות: רמת חן, אשדוד וחולון סיימו את העונה הסדירה עם מאזן זהה של 17 ניצחונות ושישה הפסדים. מצב זהה בו שלוש קבוצות סיימו עם אותו מאזן של ניצחונות והפסדים היה לפני עשור שנים בדיוק, בעונת 2007/2008. היו אלה בנות השרון, רמת השרון ורמלה שסיימו במאזן ניצחונות והפסדים שווה עם 16 ניצחונות וחמישה הפסדים".


עדן ענבר עם טיה פרסלי (עודד קרני)

ליגת הנשים הצליחה לגדול מבחינה כלכלית בשנים האחרונות: בשנת 2015 התחילה כל קבוצה בליגה את העונה עם תקציב של 150 אלף שקלים בלבד, ובעונות האחרונות המצב השתפר והיום לכל קבוצה תקציב מובטח של כמעט חצי מיליון ש"ח. "אנחנו מצפים כי ההשקעה בספורט הנשים המקצועני תישמר הן במסגרת תוכנית החומש שתגדל בשנים הקרובות על מנת שנוכל לייצר עתיד כלכלי יציב אף יותר לקבוצות ולספורטאיות", אמרה שטרק.


אופיר בנט עם קורי קאר (עודד קרני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי