מרמורק ניצחה במשחק העונה, גם חדרה קרובה ללאומית

הפועל חדרה חוגגת
הפועל חדרה חוגגת | אודי ציטיאט

דרמה בליגה א': הפועל חדרה השיגה 1:1 מול הפועל רובי שפירא ושמרה על פער ארבע הנקודות בפסגה, מרמורק השלימה מהפך גדול על נס ציונה וצפויה להעפיל

(גודל טקסט)

 איזו דרמה גדולה היום (שישי) בליגה א'. המחזור ה-28 יצא לדרך במחוזות צפון ודרום במקביל, והפועל חדרה שקיוותה לעלות ללאומית אחרי 20 שנה והפועל מרמורק שהאמינה שתעשה צעד משמעותי לעבר עלייה, נותרו מאכזבות – אולם לפחות שמרו על הפסגה.

הפועל חדרה – הפועל רובי שפירא 1:1 (ליגה א' צפון)
קרוב ל-3,000 צופים מילאו את האצטדיון ורובם וקיוו לראות היסטוריה, אך חדרה המקומית רשמה רק 1:1 מול קבוצת האוהדים ועדיין לא הבטיחה את עלייתה לליגה הלאומית לאחר 20 שנה, דבר שהיה קורה אילו הייתה מנצחת.

כבר בדקה השישית גל אלקנתי העלה את האורחים ליתרון, לאחר שסיים מתפרצת נפלאה של האורחים עם בעיטה מדויקת לפינה השמאלית. למזלה של חדרה, היא הצליחה לאזן בדקה ה-76 אז משה בן לולו הגביה היישר לראשו של אליאס זאנה, שהשיג שוויון מוצדק וקבע חלוקת נקודות.


אכזבה גדולה בשורות האורחים (אודי ציטיאט)

נקודה לכל קבוצה משמעותה שהפער בפסגה נותר ארבע נקודות לטובת חדרה, שתוכל להבטיח את עלייתה ללאומית במחזור הבא כשתתארח בטירה. כידוע רק המקום הראשון מעפיל אוטומטית לליגת המשנה.


חדרה חוגגת שוויון דרמטי (אודי ציטיאט)

הפועל מרמורק – סקציה נס ציונה 1:2 (ליגה א' דרום)
נס ציונה הוליכה לאורך רוב העונה ורק מספר מעידות בשבועות האחרונים אפשרו ליריבתה מרמורק לבצע מהפך ולכבוש את הפסגה. היום היא הייתה קרובה להשלים ניצחון גדול ולכבוש את הפסגה בחזרה, אבל המארחים הצליחו לאזן בדקה ה-84 ולהפוך בדקה ה-89 – מהפך סופר דרמטי שכנראה יהיה שווה מקום בליגה הלאומית.

מרמורק ידעה שאם תנצח היא תגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות הפרש וכשנשארו בקופה שש נקודות בלבד המשמעות היא רגל וחצי עם הכרטיס האוטומטי ללאומית, ומהפך דרמטי במיוחד הקפיץ את אייל גולן ואלפי האוהדים במרמורק.

נס ציונה עלתה ליתרון כאמור אחרי 58 דקות הודות לפריצה של מתן לוטטי משמאל, אלא שבדקה ה-84 עידן שריקי הוריד עם החזה ליוסי אסייג והאחרון בעט מחמישה מטרים לרשת. כל צד ניסה להכריע את המפגש, והמארחים עשו זאת בדקה ה-89 אחרי שאיציק אבושדיד עבר את השוער, גלגל פנימה והחגיגה החלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי