שחקנים במכבי נתניה: יכולים לאבד את המקום בפלייאוף העליון

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

אחרי שגם הקהל הגיב בבוז, במועדון מודים: "צריכים להתעורר". מוחמד עשוי לחזור למשחק הגביע באשדוד: "איתו נחזור להיות הקבוצה של תחילת העונה". ורגוץ' יהיה כשיר לפ"ת? וגם: סוגיית צעירי ווהסעיף של קוגבנייה

(גודל טקסט)

 אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר תוצאת התיקו אמש מול מ.ס אשדוד (2:2), במה שהיה משחקה השלישי ברציפות ללא ניצחון. מעבר לכך, לזכותה של קבוצתו של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה שני ניצחונות בלבד בשמונת המחזורים האחרונים.

ההתחלה דווקא הייתה טובה והצהובים עלו ליתרון על סף הירידה למחצית, אך פספסו הזדמנות להכפיל אותו מנקודת הפנדל ובהמשך נענשו עם מהפך. לוי עוד הספיק להחטיא פנדל נוסף אחרי שנקלעו המקומיים לפיגור, אך דידייה קוגבנייה השווה מעמדת נבדל. "אנחנו מודעים לזה שהיכולת שלנו לא טובה לאחרונה, אבל אם היינו מבקיעים את אחד הפנדלים, היינו מנצחים. לפעמים זה ההבדל וצריך לדעת לנצח ולהביא שלוש נקודות גם במשחק לא רע. לא תמיד נציג כדורגל ברמה גבוהה".

בנתניה שוב הוכיחו שכשהקבוצה לא מכריעה את המשחק בצורה מהירה, היא מסתבכת: "הקבוצה הזאת מתקשה לנצח משחקים בגול. אם אנחנו לא גומרים את המשחק מהר, אנחנו מתקשים לעמוד בלחץ ולשמור על ניצחון בגול בדיוק. מצד שני, רואים שהקבוצה במומנטום שלילי וכלום לא הולך. זו כבר תקופה ארוכה שאנחנו לא משחקים טוב. אם לא נתעורר, אנחנו עוד יכולים לאבד את המקום בפלייאוף העליון", אמרו שחקנים.

גם הקהל של נתניה, שהיה רגיל לתצוגות כדורגל מרשימות מתחילת העונה, לא אהב את מה שראה, ואולי לראשונה העונה ניתן היה לשמוע קריאות בוז מעטות ביציעי האצטדיון בנתניה. כעת, בנתניה מודים שהמשחק מול מכבי פ"ת ביום ראשון הבא, הוא בגדר חובה: "זה לא משחק על שש נקודות, אלא על מיליון נקודות. עם כמה שהסתבכנו, ניצחון בשבוע הבא ושוב נהיה במצב מצויין לפלייאוף העליון. אם נפסיד נהיה בצרות", הודו בקבוצה.


גם הקהל הגיב לראשונה בשריקות בוז (דני מרון)

אם עד היום בנתניה השתדלו שלא לדבר על עניין הפצועים והנעדרים, אמש גם בקבוצה לא יכלו להתעלם מההשפעה על היכולת: "להיות בלי ברנקו, בלי אביב ובלי עלי זה כבר יותר מדי. בתקופה האחרונה שמים לב במיוחד כמה עלי חסר, וכולם מבינים שהיה לו חלק מרכזי בהצלחה שלנו. הוא שיחרר הרבה שחקנים לתקוף. עם עלי, אנחנו נחזור להיות נתניה שהיינו בתחילת העונה".

מי שזכה למחמאות היה דידייה קוגבנייה, שלפחות מבחינת הסטטיסטיקה, מילא את מקומו של אביב אברהם בהצלחה עם צמד שערים. אגב, בנוסף לעלי מוחמד, קוגבנייה הוא השחקן היחיד לו סעיף שחרור, שכמו מוחמד, עומד על מיליון דולר. באשר למוחמד, הוא החל להתאמן בצידי המגרש בשבוע שעבר ובנתניה מאוד מקווים שכבר תוך מספר ימים יוכל לחזור להתאמן עם הקבוצה. למשחק הליגה מול מכבי פ"ת הוא לא צפוי להיות כשיר, אך יש מי שמפנטז בנתניה שהוא יוכל להפתיע ולהיות בסגל למשחק הגביע מול מ.ס אשדוד ביום רביעי הבא. "עם הגנים שלו, אף פציעה לא תפריע לו" צחקו במועדון. ברנקו ורגוץ', שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים, צפוי להיות כשיר למשחק החשוב במושבה.


קוגבנייה. החליף את אברהם והשיב עם צמד (דני מרון)

ניקו אולסק ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו וייעדר ממשחק הגביע ביום רביעי הבא. אל ערן לוי וטים הויבך (שסוחבים ארבעה כרטיסים צהובים בעצמם) הצטרף אמש הקשר דן גלזר. מי מהם שיצבור את הכרטיס הצהוב החמישי ביום ראשון מול מכבי פ"ת, ייעדר מהמשחק מול בית"ר ירושלים באצטדיון בנתניה בעוד כשבועיים.

בן צעירי שוב לא שותף אמש וחגי גולדנברג פתח בעמדת המגן השמאלי, כאשר מעמדו פחת לאחרונה. "בן נשרף אצל הצוות. אחרת אין איך להסביר, איך גם בגביע וגם אתמול הוא לא פתח". כפי שפרסמנו, צעירי לא יוותר על חוזהו, אך נראה שבקבוצה מראים לו את הדרך החוצה. ומה בנוגע לרכש? במועדון, יש מי שבטוח שהקבוצה זקוקה לחיזוק גם להרכב ולא רק שחקנים משלימים כמו ג'ייק רוזנסקי שחתם או שחקנים שייצרו עומק. "זה כבר לא עניין של עומק. חייבים פה במקום ארבעה שחקנים בינוניים, שני שחקנים טובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי