בשביל זה הביאו אותו: דאבור העניק 0:1 לגראסהופרס

דאבור חוגג
דאבור חוגג | AFP

החלוץ הקפיץ את קבוצתו למקום ה-8 עם ניצחון אדיר אצל השניה בטבלה. 14 דקות לרפאלוב בברוז'

(גודל טקסט)
הליגיונרים הישראלים המשיכו היום (שני) להתקרב לסיום העונות בליגות השונות. לצד ערן זהבי שכבש בסין, גם מואנס דאבור המשיך בכושר שלו והעניק ניצחון יקר לגראסהופרס.


יאנג בויז – גראסהופרס 1:0
ניצחון מפתיע לחרגולים אצל השניה בטבלה. מואנס דאבור שנכנס לכושר וכבש צמד בשבוע החולף, נגח בדקה ה-83 אחרי כדור קרן את שער הניצחון שהרחיק את גראסהופרס שמונה נקודות מוואדוז האחרונה.



לוגאנו – ת'ון 1:2
אופיר מזרחי ראה מהספסל את קבוצתו משיגה ניצחון ביתי שהקפיץ את גראסהופרס ודאבור למקום השמיני. עצמי של מיקאל פאצ'ינטי (49) ושער של אגיזאן אליוסקי המקדוני (65) העניקו ניצחון.


זולטה וארחם – קלאב ברוז' 2:2
עוד אובדן נקודות של אלופת בלגיה בדרך אולי לפספוס התואר. ליאור רפאלוב פתח על הספסל וראה את אמבייה לאייה מעניק יתרון בפנדל בדקה ה-13 ואת הנריק דאלסגארד (28) קובעים 0:2 מהיר למארחת, אך האנס ואנקן השיב את ברוז' לתמונה בדקה ה-33 ובדקה ה-54 ווסלי הברזילאי קבע 2:2 וחילץ נקודה שלא ממש מנחמת את מישל פרודום. רפאלוב נכנס בדקה ה-76 כמחליף במקום חוסה איסקיירדו. אנדרלכט היא המרוויחה הגדולה כשהפער שלה מברוז' עומד על שש נקודות.


שרלרואה – גנט 1:0
ניצחון חשוב לגנט שעלתה למקום השני על חשבון ברוז'. רמי גרשון רשם 90 דקות בהרכב וראה את יויה קובו היפני מעניק ניצחון עם שער בודד. קני סייף ישב על הספסל כל ההתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי