אלמוג כהן וחבריו בכו, הקשר לא ימשיך באינגולשטאט

אלמוג כהן
אלמוג כהן | צילום: Gettyimages

הכתב שהטעה, העצב של הישראלי, הדמעות בחדר ההלבשה, הנחמה של מאמן היריבה והתוכניות לעתיד. מאחורי הקלעים של ירידת אינגולשטאט לליגה השנייה

(גודל טקסט)
אינגולשטאט של אלמוג כהן ירדה אתמול (שבת) ליגה שנתיים אחרי שחזרה לבונדסליגה. במשך 26 שניות שנראו כמו נצח קיוו באינגולשטאט שהמבורג תפסיד לשאלקה, אך זו השוותה בתוספת הזמן ושמה קץ לחלומות. לרגע, אחד הכתבים עדכן את שחקני אינגולשטאט ששאלקה שוב מובילה, אבל אחרי 26 שניות שנראו כמו נצח התברר להם שזו טעות והירידה הפכה לעובדה מוגמרת.

 

הקפטן מרווין מאטיפ אמר בסיום: "קיווינו שנוכל להילחם במחזור האחרון כדי לעלות שלב ולשחק בפלייאוף, אבל ההרגשה הייתה בסיום – כשנודע לנו על השוויון של המבורג – כאילו נפלנו לתוך חור שחור. שיחקנו טוב מאוד, אבל לא יכולנו להבקיע את השער השני".


 

לפי הדיווח אחרי המשחק רוב השחקנים בכו בחדר ההלבשה. אוהדי פרייבורג מחאו כפיים לאלמוג כהן וחבריו. כעת לא ברור האם הקשר הישראלי ימשיך בקבוצה והוא מחזיק בהצעות מוורדר ברמן והמבורג. כהן נראה בסיום מרים את החולצה ומסתיר את פניו בעצב אחרי שריקת הסיום.

 

מאמן פרייבורג, כריסטיאן שטרייך, אמר לשחקני אינגולשטאט: "לפני שלוש שנים היינו במצב שלכם. תתכוננו לגיהנום בשלושת השבועות הקרובים, אבל אחרי זה יוצאים מזה וכבר מתחילים לחשוב איך לחזור בעונה הבאה".

 

מאמן אינגולשטאט, מארק ולפורגיס, שאימן את הקבוצה ב-182 ימים האחרונים יישאר בקבוצה כמו גם הקפטן מאטיפ שהודיע שלא יעזוב.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי