מואנס דאבור כיכב ב-0:3 של זלצבורג על היברניאנס

מואנס דאבור
מואנס דאבור | צילום: אתר רשמי זלצבורג

מוקדמות ליגת האלופות: החלוץ, שחזר מהשאלה, סחט פנדל והיה מעורב בשער השלישי בניצחון החוץ מול היריבה המלטזית. הכנה: צפו בשער הבכורה של אלטמן בפנאתינייקוס

(גודל טקסט)
מואנס דאבור יכול בהחלט להיות מרוצה ממשחק החזרה שלו לרד בול זלצבורג אחרי תקופת ההשאלה בגראסהופרס. הישראלי הצטיין הערב (שלישי) ב-0:3 של האוסטרים על היברניאנס בחוץ במשחק הראשון בין השתיים שנערך במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.


דאבור סחט נגיעת יד בתוך הרחבה שגרמה לפנדל, אותו הבקיע ואלון בארישה (32). הי צ'אן הוואנג הדרום קוריאני כבש את השני (35). החלוץ הישראלי היה מעורב בשער השלישי כשבעט כדור אותו הדף השוער לגופו של טאקומי מינאמיניו היפני, אשר דחק מקרוב פנימה (54). משחק הגומלין ייערך בשבוע הבא באוסטריה.




עוד לגיונירים ישראליים היו פעילים במשחקי הכנה. עומרי אלטמן ממשיך להתאקלם בפנאתינייקוס והערב הוא התכבד בשער בכורה לא רשמי במדים הירוקים. הקשר הישראלי כבש בניצחונה של קבוצתו על קורטרייק 1:2 הבלגית. הקשר הוחלף בדקה ה-58.


שחקן הרכש שהגיע מהפועל תל אביב הבקיע בנגיחה בדקה ה-27 בתום התקפה מתפרצת. הבלגים השוו משער טדי שאבלייה (31). המילה האחרונה הייתה שייכת ליוונים ולגיירמו מולינס אשר כבש בפנדל (42). 


#Panathinaikos#PreSeason2017_18#TegelenDay5#PAOFCpic.twitter.com/BRgQwaPyhd

— Panathinaikos F.C. (@paofc_) July 11, 2017


בן רייכרט, קשרה של זולטה וארחם, שיחק 63 דקות בניצחונה של קבוצתו 0:2 על ליארסה. סנדי וולש כבש צמד. אופיר מרציאנו לא התלבש למשחקה של היברניאן מול ברויק הסקוטית. 



 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי