ביברס נאתכו כבש במחזור פתיחת העונה ברוסיה

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | Gettyimages

קשר צסק"א מוסקבה דייק מהנקודה הלבנה בניצחון על אנז'י. הכנה: סלטיק וביטון עם סרט הקפטן הובסו על ידי ליון, רפאלוב וברוז' נכנעו לאלקמאר. וגם: צפו בשער אדיר של נאפולי

(גודל טקסט)
מרבית הליגות ברחבי אירופה אמנם טרם יצאו לדרך, אבל בין השאר ברוסיה ובסלובניה נשמעה שריקת הפתיחה לעונת 2017/8 וכך גם הליגיונרים ישראלים החלו רשמית את העונה. ואלו שיחלו לשחק במסגרת הליגה רק בחודש הבא, נמצאים ביבשת ועורכים משחקי אימון. ספורט1 עם המפגשים המעניינים של היום.


*ביברס נאתכו פתח בהרכב צסק"א מוסקבה והוחלף כעבור 84 דקות בניצחון הקבוצה על אנז'י מחצ'קלה במחזור הראשון בליגה הרוסית. הקשר הישראלי אף היה האחרון שכבש במשחק, כשבדקה ה-79 דייק מ-11 מטר וקבע את תוצאת המשחק, 1:3 לצסק"א בחוץ. ועוד בליגה הרוסית, אופה קבוצתו המיועדת של אדי גוטליב ניצחה בחוץ 0:1 את העולה החדשה טוסנו.




*מאריבור פתחה את הליגה הסלובנית עם 0:1 על אלומיני. מרוהן קבהא עלה מהספסל בדקה ה-46 וארבע דקות אחר כך הושג שער הניצחון של האלופה.


*עירוני קריית שמונה התמודדה הערב מול בירמינגהאם סיטי במשחק אימון, והפסידה לבלוז 2:0 משערים של ז'אק מאז'ומה (18) וקרים פריי (60).


*קלאב ברוז' הפסידה את משחקה השישי בקדם העונה, והפעם הבלגים נכנעו 1:3 לאלקמאר. ליאור רפאלוב פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-65. ברוז' עלתה ליתרון בדקה הרביעית משער של אנתוני לימבומבה, אך ההולנדים הפכו את התוצאה משלושער של וואט ווגהורסט (27, 67 ,70).


*איינטרכט פרנקפורט וטאלב טאווטחה המשיכו במסע בארצות הברית, והתמודדו מול סן חוזה ארת'קווייקס. המגן הישראלי פתח בהרכב, אך הוחלף בדקה ה-61. קבוצתו של טאווטחה הפסידה 1:4 לאמריקאים, שלטובתם כבשו: ברננדס (13), וונדולבסקי (18), דה קוסטה (61, עצמי) ואמאריקווה (74). לגרמנים כבש בלום (83).


*ניר ביטון וסלטיק ערכו הערב משחק אימון, כשהישראלי פתח כקפטן בהתמודדות מול ליון. הסקוטים הובסו 0:4 על ידי הצרפתים, כשניר ביטון השלים 90 דקות.

FULL-TIME: #CelticFC 0-4 @OL

Four second-half goals give Lyon victory as the Celts finish the game with 9 academy products on the pitch. pic.twitter.com/FfNlEGXoor

— Celtic Football Club (@celticfc) July 15, 2017


*היברניאן עם אופיר מרציאנו בין הקורות הביסה 0:4 את מונטרוז מהליגה השנייה בסקוטלנד במסגרת גביע הליגה בסקוטלנד.


*זולטה וארחם הבלגית נכנעה 1:0 במשחק אימון. בן רייכרט עלה מהספסל במהלך המחצית השנייה.


*במשחק הכנה נוסף, מונאקו מחצה את סטוק סיטי 2:4. לצרפתים כבשו פאביניו (34), אלאן סיינט-מקסימין (39), ראדמל פלקאו (66) וקווין נ'דורם (72), במדי האנגלים הבקיעו בראהינו (10) ממה דיוף (47).


65' Dubbele wissel bij Club: Vossen en Refaelov mogen gaan rusten, Perbet en Dennis zijn hun vervangers! #AzClupic.twitter.com/NsOBzNpGrl

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) July 15, 2017
 

*צ'לסי מעבירה הילוך בהכנותיה לעונה הבאה והערב היא הביסה 2:8 את פולהאם של סלבישה יוקאנוביץ'. הרכש החדש בקאיוקו ישב ביציע וראה את וויליאן ומיטצ'י באטשואי גונבים את ההצגה. החלוץ הבלגי כבש צמד ואילו הברזילאי השלים שלושער כבר במחצית הראשונה. למחצית השנייה עלו בעיקר שחקני ספסל וצעירי המועדון לצד דויד לואיז, אבל זה לא הפריע ללואיק רמי (צמד) ואספיליקווטה (שחזר לכר הדשא) להשלים 2:8 בתום 90 דקות.


*אייאקס אמסטרדם בוכה על מצבו של קשר הקבוצה עבדלחאק נורי, שסובל מנזק מוחי בלתי הפיך כתוצאה ממשחק האימון מול ורדר ברמן, אבל בלית ברירה ממשיכה בהכנות לעונה הבאה והערב ניצחה 2:4 את פאוק סלוניקי. קלאס יאן הונטלאר שחזר הקיץ למועדון היה בין הכובשים.


*בודפשט הונבד,יריבתה של הפועל באר שבע במקודמות ליגת האלופות, ניצחה הערב במחזור הראשון של הליגה הונגרית את האלדאש 0:2.


*נאפולי מחצה את קבוצת החובבנים טרנטו 0:7. ארקדיוש מיליק בלט במדי התכולים, ולאד צ'יריצ'ס כבש שער מדהים ממחצית המגרש.

Chiriches unbelievable goal tonight. #TrentoNapolipic.twitter.com/mdqqA9CnLI

— Everything Napoli (@NaplesAndNapoli) July 15, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי