בשל הפציעה בקרסול: ניר ביטון ישחק עם נעל מיוחדת

בשלב הבא. ניר ביטון
בשלב הבא. ניר ביטון | צילום: Gettyimages

קשר סלטיק נפגע במשחק מול קילמרנוק בליגה והתראיין לקראת גומלין פלייאוף ליגת האלופות מול אסטנה: "אנחנו מהגדולות של אירופה, אף אחת לא תרצה לקבל אותנו מהדרג הרביעי"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ניר ביטון בספק למשחק של סלטיק הערב (שלישי, 21:45) נגד אסטנה בגומלין פלייאוף ליגת האלופות (0:5 במשחק הראשון). ביטון נפצע ב-0:2 על קילמרנוק ביום שישי, והשתתף באימון אתמול כשהוא רץ עם נעל מיוחדת שהגנה על כף רגלו. הקשר נחת לא טוב על הרגל, עיקם את הקרסול ופגע כנראה בגיד אכילס. שני בלמים של סלטיק פצועים כך שברנדן רוג'רס עדיין זקוק לו, למרות שנראה שסלטיק הבטיחה את עלייתה לשלב הבתים.


ביטון חזר להיות אחד מהשחקנים החשובים בסלטיק, אחרי שרוג'רס שיבח אותו על יכולתו כבלם והוא התראיין היום ב-"סקוטיש דיילי מייל": "אנחנו מדורגים ראשונים בדרג הרביעי ומקווים לעלות לשלישי, אבל אני יודע שאם נהיה שם כל אחד ירצה להימנע מלשחק נגדנו בהגרלה של שלב הבתים ביום חמישי". בסלטיק עדיין מקווים שאולימפיאקוס תודח והם יעלו לדרג השלישי. היוונים מגיעים לקרואטיה עם ניצחון 1:2 בלבד על רייקה בבית.
 

ביטון אמר: "כולם יראו את הקמפיין שעשינו בשנה שעברה, ויראו את התוצאה הטובה שעשינו בגרמניה מול מנשנגלדבאך (1:1). שיחקנו טוב בבית נגד מנצ'סטר סיטי בבית ובחוץ. יראו איך שיחקנו נגד אסטנה, הרבה קבוצות לא ירצו להגריל אותנו. המטרה שלנו בשלב הבתים לעשות צעד אחד קדימה, ולעלות לדרג גבוה יותר. אנחנו שייכים לגדולות של אירופה ואנחנו רוצים לשחק באירופה גם אחרי חג המולד. יש לנו סגל שמסוגל לזה".


בסלטיק אף אחד לא חושב אפילו על אפשרות שהם לא יעלו. ביטון: "לא היינו יכולים לבקש תוצאה טובה יותר, אבל אנחנו עדיין מגיעים כדי לנצח. אנשים אומרים לי שזה משחק קל, אבל אסור לשכוח מה קרה בין ברצלונה לפאריס סן ז'רמן. זה הראה שהכל ייתכן בכדורגל". סלטיק הפסידה בשנה שעברה לברצלונה 7:0 בשלב הבתים, אבל גם אם אסטנה השתפרה בשנים האחרונות היא עדיין רחוקה מאוד מהיכולת של ברצלונה.


אסטנה זאת לא באר שבע

אסטנה זאת לא באר שבע. ניר ביטון דרוך


העיתון מזכיר את הצמד שכבשה הפועל באר שבע בעונה החולפת מול סלטיק אחרי ניצחון 2:5 בבית וכתב: "סלטיק היתה קרובה לקטסטרופה בבאר שבע", אבל ביטון מרגיע: "אז זה היה אחרת. באר שבע עלתה לשחק עם ביטחון בגלל שכבשה נגדנו צמד בפארק הד. ספגנו שער מהיר וזה לא היה טוב והם החמיצו פנדל, אבל כבשו במחצית השנייה מוקדם מואד ואלה היו 40 דקות מאוד מתוחות עבורנו. הפעם זה אחרת. אנחנו מגיעים עם רשת נקייה. אנחנו לא רוצים לחשוב על דבר אחר חוץ מניצחון, אבל ברור שלא מצפים מאיתנו לנצח שוב 0:5. להערכתי אנחנו 80% בשלב הבתים. כדאי מאוד שלא נכניס את עצמנו ללחוץ מיותר ונספוג בתחילה. התרגלנו לשחק בחום מהמשחק נגד באר שבע ובקזחסטן יהיה אותו דבר".


ביטון גם דיבר על אסטנה אותה ממאן סטנמיר סטוילוב הבולגרי: "יש להם התקפה טובה, אבל לנו יש שחקנים מהירים ואנחנו יכולים לצאת למתפרצות מהירות כמו ג'יימס פורסט, סקוט סינקלייר ולי גריפית'ס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי