צפו: סדאייב ניצח את נאתכו, 27 דקות לרפאלוב ב-0:3 של ברוז'

סדאייב
סדאייב | AFP

הקשר נכנס כמחליף בדקה ה-63 בברוז', שדרסה 0:4 את ליאז' ונשארה מושלמת בפסגת הטבלה. אקס בית"ר ניצח עבור גרוזני את צסק"א עם 0:1. הפסד בכורה לדאבור וזלצבורג, 1:0 לשטורם גראץ

(גודל טקסט)

מחזור נוסף של כדורגל ממשיך הערב (ראשון) ברחבי אירופה, וגם הליגיונרים שלנו לקחו בו חלק. אופיר מרציאנו השלים 90 דקות ב-1:1 של היברניאן בדאנדי, ליאור רפאלוב רשם 27 דקות ב-0:4 של ברוז'. ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה נוצחו 1:0 על ידי גרוזני.

אופיר מרציאנו פתח בהרכב היברניאן, שסיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול דאנדי. אחרי ארבעה מחזורים ניצבת העולה החדשה במקום החמישי פרמייר-ליג הסקוטית עם שבע נקודות. כבר בדקה התשיעית קווין הולט הכניע את השוער הישראלי מהנקודה הלבנה, אבל אנתוני סטוקס השווה בדקה ה-39 אחרי בישול של סטיבן וויטייקר, והתוצאה נשמרה עד שריקת הסיום.

בבלגיה, ליאור רפאלוב שיחק 27 דקות בניצחון 0:4 של קלאב ברוז', שאחרי חמישה מחזורים נשארה מושלמת עם 15 נקודות ויחס שערים של 3:15. כבר בדקה השלישית האנס ונאסן העלה את המארחת ל-0:1 ובדקה השישית בישל את ה-0:2 לווסלי הברזילאי. בדקה ה-56 השלים הקשר הבלגי צמד שהעלה את ברוז' ל-0:3 ובדקה ה-63 הישראלי עלה מהספסל במקום עבדולאי דיאבי. בדקה ה-80 קבע ברנדון מכל 0:4 וחתם את תוצאת המשחק.

ברוסיה, ביברס נאתכו שרשם 90 דקות וצסק"א מוסקבה נכנעו 1:0 לאחמד גרוזני בבית כשאת שער הניצחון כבש אקס בית"ר ירושלים זאור סדאייב בדקה ה-45. צסק"א רשמה הפסד שלישי העונה ומדורגת רק במקום החמישי אחרי שבעה מחזורים.

באוסטריה, מואנס דאבור וזלצבורג נעצרו עם 1:0 אצל שטורם גראץ. החלוץ רשם 90 דקות וראה את דני אלאר כובש בדקה ה-52 ומנחיל הפסד ראשון לאלופה כאשר גראץ נותרה היחידה עם מאזן מושלם.


דאבור, נעצר (רד בול זלצבורג, רשמי)

ביוון, עומרי אלטמן רשם 67 דקות ב-0:0 של פנאתינייקוס עם לבאדיקוס במסגרת המחזור השני. אלי אלבז שכבש במחזור הפתיחה במדי אפולון סמירני, רשם רק שלוש דקות כמחליף ב-2:0 אצל פאניוניוס.

בקפריסין, אנורתוזיס של רוני לוי ואריאל הרוש גברה 0:1 על אלקי אורקליני משער של הקרואטי דניאל פראניץ' בדקה ה-87. הרוש רשם 90 דקות בשער.

בסלובניה פתח מרוואן קבהא בהרכב מאריבור, ורשם 90 דקות בתיקו המאופס עם לובליאנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי