תומר חמד הודה: "כרגע אני בברייטון. מה שיקרה, יקרה"

תומר חמד
תומר חמד | צילום: Gettyimages

השחפים עשויים להתחזק עד הלילה בחלוץ, מה שעשוי להוביל למכירת הישראלי שמעורר עניין בצ'מפיונשיפ: "אני חושב רק על הפרמייר-ליג ומשוכנע שיקרה הדבר הכי טוב עבורי ועבור המועדון"

(גודל טקסט)
תומר חמד שוהה עם נבחרת ישראל המתכוננת למשחקים נגד מקדוניה ואיטליה, אבל עוקב בדריכות ממרחק אחרי היום האחרון להעברות באנגליה. על פי דיווח ב"ארגוס", ברייטון דחתה הצעה שנייה מרדינג עבור החלוץ הישראלי המבוקש בלא מעט קבוצות בצ'מפיונשיפ.


"אם הקבוצה רוצה אותי, אני כמובן אשמח להישאר. כרגע אני כאן, שיחקתי נגד ווטפורד ואני לא חושב רחוק מדי. מה שיקרה, יקרה. אני משוכנע שזה יהיה הכי טוב עבורי ועבור המועדון. אני לא חושב על שום דבר אחר מלבד לשחק עבור ברייטון בפרמיירליג", אמר חמד.




חמד נמצא בשנה האחרונה של חוזהו ולאחרונה צצו לא מעט שמועות על כך שברייטון עשויה למכור אותו כדי לפנות מקום לחלוץ רכש שעדיין לא הגיע. אם יגיע חלוץ כזה בשעות הקרובות, חמד עשוי לעבור לרדינג או לקבוצה אחרת באנגליה.



תומר חמד. יעזוב את השחפים בדקה ה-90?


למרות הכל, העיתונאי אנדי ניילור שמסקר את ברייטון, צייץ בחשבון הטוויטר שלו שההצעות עבור חמד לא מתקרבות למה שדורשים השחפים עבור החלוץ. בנוסף, העובדה שחמד נמצא בישראל מסבכת את המהלך.


Striker latest: Could be one in, won't be two. Bids for Hemed not near Albion's valuation so far + he's with Israel so complicated. #bhafc

— Andy Naylor (@AndyNaylorArgus) August 31, 2017


השחפים לא כבשו שער בשלושת משחקי הפתיחה של העונה, בהם צברו נקודה אחת. "ראינו שהקבוצה מגיעה למצבים ועוד נכבוש הרבה שערים. אני בטוח שאם נמשיך לשחק כך, נעשה דברים טובים ונצבור הרבה נקודות", המשיך חמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי