צפו: אלמוג כהן החמיץ בתוספת הזמן ונוצח

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettimages

אינגולשטאט הפסידה 2:1 לארצבריגה וממשיכה בפתיחת העונה הרעה. שני בישולים לקאניוק ב-1:3 של פחטקור על בקובאד. שבע דקות והפסד לרפאלוב, 90 דקות למרציאנו

(גודל טקסט)

לא לפתיחת עונה כזאת ציפתה אינגולשטאט קבוצתו של אלמוג כהן שירדה בסוף העונה שעברה לבונדסליגה השנייה. אחרי חמישה מחזורים, מוצאת עצמה הקבוצה עם ארבעה הפסדים ושלוש נקודות בלבד, לאחר עוד הפסד והפעם בבית 2:1 לארצבירגה אווה. בעקבות ההפסד ירדה אינגולשטאט למקום ה-15, קרובה מאוד למקום ממנו יורדים לליגה השלישית.

האורחים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-15, אחרי שכריסטיאן טיפרט שלח את פסקל קפקה וזה בעט לרשת. בדקה ה-50 כבשו האורחים את ה-0:2. קפקה מצא את סורן ברטראם, שכבש בלי כל בעיה מול המארחת ההמומה. 

דריו לסקאנו ניסה להחזיר את אינגולשטאט למשחק כשכבש שער מצמק בדקה ה-84, אבל קבוצתו לא הצליחה לעשות  יותר מזה. אלמוג כהן ששיחק 90 דקות, יכול היה יכול להשוות בתוספת הזמן, אבל הבעיטה שלו הלכה לרשת החיצונית. נראה שחלומם של אלמוג כהן וקבוצתו לחזור לבונדסליגה הראשונה אחרי שנה, יישאר בגדר חלום.

באוזבקיסטן, שני בישולים רשם היום (שבת) גידי קאניוק בניצחון החוץ של פחטקור על מטאלרוג בקובאד שהעלה אותה זמנית למקום ה-5 בטבלה האוזבקית עם 32 נקודות מ-19 משחקים. עד כה רשם הישראלי שלושה בישולי ליגה.

בבלגיה, אחרי סערת המעבר שלא יצא למכבי תל אביב, ליאור רפאלוב הסתפק בשבע דקות כמחליף בהפסד קלאב ברוז' 2:1 למוסקרון. ג'ונתן בולינז'י כבש פעמיים למנצחת (18 בפנדל, 40). סטפנו דנסביל השווה זמנית (26). ברוז' איבדה נקודות ראשונות אחרי חמישה ניצחונות רצופים. 

בסקוטלנד, אופיר מרציאנו שיחק 90 דקות ב-1:1 של היברניאן מול סנט ג'ונסטון. אחרי שישה מחזורים, לשוער וחבריו שמונה נקודות והם במקום השישי. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי