"אלטמן נראה נבוך אחרי האדום, מעשה לא אחראי"

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | טוויטר

הישראלי של פנאתינייקוס סופג אש ביוון לאחר הבעיטה בראשו של שחקן יריב, שהובילה להרחקתו: "טיפשי לחלוטין, אין שום הצדקה". אלטמן עלול להחמיץ את הדרבי הגדול נגד אולימפיאקוס אם יורחק ליותר ממשחק אחד

(גודל טקסט)

עומרי אלטמן לכד הבוקר את הכותרות בכלי התקשורת ביוון מהסיבות הלא נכונות. קשר פנאתינייקוס עלה מהספסל בדקה ה-82, אבל כעבור שתי דקות מצא את עצמו מורחק אחרי שבעט בראשו של שחקן יריב מלאריסה. למזלו הקבוצה שלו רשמה ניצחון (שני העונה בלבד) 1:2 על לאריסה.

התקשורת היוונית תקפה את אלטמן: "זה מעשה טיפשי לחלוטין ולא אחראי. אין לו שום הצדקה". אלטמן עלול להיות מורחק לשלושה משחקים ואף לספוג קנס כספי. ועדת המשמעת תדון בהרחקה וייתכן שתתחשב בכך שהוא לא ספג כרטיסים עד כה בליגה. אם הוא יורחק משלושה משחקים, אלטמן יחמיץ את הדרבי הגדול של יוון נגד אולימפיאקוס ב-28.10 וכן משחקים קודם לכן נגד למיה ואסטרס טריפוליס.

גם מאמנו, מאריוס אוזונידיס, מתח ביקורת: "זה משהו שאסור לו לעשות שוב. כולנו בקבוצה בלחץ גדול מכל מיני סיבות ולפעמים הראש שלנו לא עובד בצורה נקייה, אבל אסור לעלות לשחק עם ראש לא שקט".

אלטמן. נראה נבוך בסיום
אלטמן. נראה נבוך בסיום (טוויטר)

לפי עיתוני יוון אלטמן נראה נבוך בסיום, ובעיקר חשש שהקבוצה תחמיץ ניצחון לאחר שנותרה עם תשעה שחקנים בעקבות הרחקת יקוב סילה עוד קודם לכן. באתר "ספורט24" נכתב: "אלטמן התנצל על התנהגותו, אבל לא הסביר למה עשה את הדבר הטיפשי הזה. הוא לא היה יכול אפילו להשתמש בתירוץ של עייפות אחרי שעלה לשחק רק שתי דקות לפני האירוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי