זלצבורג ודאבור סיימו ב-1:1, רפאלוב שיחק לראשונה מזה חודש וחצי

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

החלוץ לא הצליח למצוא את הרשת, וראה את הפער מהמוליכה שטורם גראץ גדל ל-3 נק'. הקשר חזר לשחק ועלה כמחליף בניצחון ברוז', נאתכו פתח והוחלף בתיקו של צסק"א עם זניט. ניצחון ראשון העונה לאלבז ואפולון סמירניס

(גודל טקסט)
מואנס דאבור ורד בול זלצבורג סיימו היום (ראשון) ב-1:1 בחוץ אצל אדמירה ואקר, שהרחיק את השוורים מהמקום הראשון בבונדסליגה האוסטרית.


אחרי שישה שערים בחמשת משחקי הליגה האחרונים, הישראלי פתח בהרכב של מרקו רוז והשלים 90 דקות, אך הפעם לא הצליח למצוא את הרשת. מי שכבש עבור זלצבורג היה קסבר שלאגר, שמצא את הרשת כבר אחרי שבע דקות. עשר דקות לאחר מכן כריסטוף קנאסמולנר השווה ל-1:1 מהנקודה הלבנה, והתוצאה נשמרה עד הסיום.




זלצבורג נשארה במקום השני עם 25, וראתה את הפער מהמוליכה שטורם גראץ גדל לשלוש נקודות, אחרי הניצחון שלה אתמול 2:3 על מאטנסבורג.


ברוסיה, ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה סיימו עם זניט סנט פטרסבורג ב-0:0 מאכזב, כשהקשר הישראלי פתח בהרכב ושיחק 71 דקות. לאחר 13 מחזורים צסק"א נמצאת במקם השלישי עם 24 נקודות, זניט ממוקמת בראשות הטבלה עם 28 נקודות.

Моменты эмоционального первого тайма #ЦСКАЗенитpic.twitter.com/1D57wF9yQH

— ПФК ЦСКА Москва (@pfc_cska) October 22, 2017

בבלגיה, ליאור רפאלוב פתח על הספסל ונכנס בדקה ה-78 במהלך ה-0:1 של ברוז' על אנטוורפן. זהו משחקו הראשון של הקשר במדי הקבוצה מאז ה-9 בספטמבר.

70' Club behoudt het initiatief, maar moet opletten voor de counters van Antwerp. Het staat nog steeds 1-0! #BluvnGoan#CluAntpic.twitter.com/rg7e7uQgPd

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) October 22, 2017


אלי אלבז עלה בדקה ה-88 בניצחון הראשון העונה של קבוצתו אפולון סמירניס, 0:2 על קסנתי.  גונסאלו קסטייחוס הארגנטינאי (11) וחריסטוס אלבניס (84) הבקיעו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי