צפו ב-1:4 של ברוז' על סט. טרוידן, רפאלוב לא נכלל בסגל

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | צילום: קלאב ברוז'

הקשר, שבינואר הקרוב עשוי לחזור לישראל ולחתום במכבי תל אביב, לא שותף בניצחונה הביתי של קבוצתו. אלבז לא שיחק ב-1:1 של אפולון סמירניס עם פאנטוליקוס. בן חיים לא נכלל בסגל של ספרטה ב-2:3 על אוסטרבה

(גודל טקסט)

 ליאור רפאלוב איבד את מקומו בהרכב קלאב ברוז' העונה, אבל היום (ראשון) הישראלי כלל לא התלבש ל-1:4 הקליל של קבוצתו על סט. טרוידן במסגרת המחזור ה-13 בליגה הבלגית.

רפאלוב, שעוד בפגרת הקיץ ניהל מו"מ על הגעתו למכבי תל אביב, עשוי לעשות את המעבר לקריית שלום בינואר הקרוב ולעזוב את בלגיה אחרי שבע שנים, כפי שפרסמנו גם הבוקר. בזכות הניצחון שמרה ברוז' על הפסגה והיא ביתרון שמונה נקודות על סגניתה שרלרואה, אנדרלכט רק שלישית עם תשע נקודות פחות ויריבתה של ברוז' הערב מדורגת רביעית עם 23 נקודות, מרחק 10 מהפסגה.

בקפריסין, אפולון סמירניס סיימה ב-1:1 עם פאנטוליקוס במסגרת המחזור התשיעי בליגה היוונית ועלתה באופו זמני למקום ה-14 בטבלה. אלי אלבז נותר על הספסל.

בצ'כיה, טל בן חיים הפצוע לא נכלל בסגל של ספרטה פראג שניצחה בבית את אוסטרבה 2:3, משערים של ג'וזף סוראל, אונדריי זאהוסטל ולוקאס סטטינה. מילאן בארוש הוותיק והמוכר ואזוודו הבקיעו לאוסטרבה, שנשארה בעשרה שחקנים לאחר שדניס גראנצ'ני הורחק בכרטיס אדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי