90 דקות לניר ביטון ב-0:4 של סלטיק על סנט. ג'ונסון

סקוט סינקלייר
סקוט סינקלייר | טוויטר

שחקן הנבחרת שוב פתח כבלם ב-11 של ברנדון רוג'רס. עוד בסקוטלנד: ניצחון לאופיר מרציאנו והיברניאן, ניצחון ומקום ראשון לרוני לוי ואריאל הרוש עם אנורתוזיס בקפריסין

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
המשחקים באירופה יצאו היום (שבת) לדרך וכך גם הלגיונרים שמשחקים עם קבוצותיהם ברחבי היבשת. ניר ביטון פתח במדי סלטיק שהביסה 0:4 את סנט ג'ונסון. אופיר מרציאנו והיברנייאן ניצחו 1:2 את דנדי. אנורתוזיס עם רוני לוי ואריאל הרוש הביסה 1:5 את אולימפיאקוס ניקוסיה וטיפסה לפסגה.


עומרי אלטמן לא שותף בהפסד פנאתינייקוס 1:0 לאסטרס טריפוליס. מרואן קבהא שיחק 66 דקות בניצחונה של מאריבור 0:5 בחוץ על קרסקו. אור אינברום לא נכלל בסגל.



בסקוטלנד, ניר ביטון השלים 90 דקות בניצחונה של סלטיק על סנט. ג'ונסון 0:4. האלופה שמרה על ראשות הטבלה בזכות שערים של סקוט סינקלייר (28), מוסא דמבלה (72), שער עצמי של סטיבן אנדרסון (75) ואוליבר נאתצ'ם (89), כשבמאזנם 30 נקודות. זה היה המשחק ה-63 ברציפות שסלטיק לא הפסידה בליגה ובכך היא שברה שיא בריטי.

6⃣3⃣ consecutive games unbeaten in domestic competition – #CelticFC set a new British record. pic.twitter.com/Fxv9kvZ1DF

— Celtic Football Club (@celticfc) November 4, 2017

ועוד בסקוטלנד, השוער אופיר מרציאנו, שעמד בשערה של היברניאן חגג עם 1:2 ביתי על דנדי. מרטין בויל (1) וסיימון מארי (63) העניקו להיבס ניצחון רביעי רצוף מול שוויון זמני של מרכוס הייבר (21). הניצחון הקפיץ את העולה החדשה למקום השלישי בטבלה אותה מוליכה סלטיק.


בקפריסין, אנורתוזיס פמגוסטה, קבוצתם של המאמן רוני לוי והשוער אריאל הרוש, הביסה 1:5 את אולימפיאקוס ניקוסיה וחזרה זמנית לפסגת הליגה הקפריסאית עם 23 נקודות מ-11 משחקים. דוגלאו (35), רובן ראיוס (51) ודמבה קמארה עם שלושער (70, 75 ו-88) כבשו לזכות אנורתוזיס, הרוש נכנע לשער מצמק של רומאו טורס (69).


ביוון, עומרי אלטמן חזר לסגל של פנאתינייקוס אחרי עונש הרחקה משלושה משחקים, אך לא שותף בהפסד החוץ 1:0 לאסטרס טריפוליס. 


בסלובניה, מאריבור חזרה לפחות זמנית, למקום הראשון בטבלה, אחרי 0:5 בחוץ על קרסקו במסגרת המחזור ה-15. המנצחת הובילה 0:3 כבר בדקה ה-13. שלושער של מרקוס טבארס וצמד של אלכסנדר ראיצ'ביץ', הכריעו את המשחק. מרואן קבהא פתח והוחלף בדקה ה-66, אור אינברום לא נכלל בסגל. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי