מאמן גוואנגז'ו דורש להשאיר את זהבי כתנאי להארכת חוזהו

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

סטויקוביץ', המבוקש בנבחרת סרביה, נחוש להשאיר את הכוכב הישראלי לפני שיסכים להאריך את חוזהו במועדון עד 2022. ר.פ תצטרך לשדרג את שכרו של זהבי, המבוקש ב-4-5 הקבוצות הגדולות בסין

(גודל טקסט)

האם נמצא האיש שישאיר את ערן זהבי בגוואנגז'ו ר.פ. לפי דיווחים בסין המאמן דראגן סטויקוביץ' דורש להשאיר את הכוכב הישראלי כתנאי להארכת חוזהו בקבוצה.

בימים האחרונים פורסם ש-4-5 קבוצות גדולות במדינה, בהן טיאנג'ין קואנג'יאן בה סיכם אקס מכבי תל אביב פאולו סוזה, מעוניינות לצרף את מלך השערים של העונה החולפת, אבל המאמן הסרבי לא מוכן לוותר על הכוכב שלו. בעיה נוספת שעשויה למנוע את המעבר היא המס הגבוה המוטל בסין על עסקאות מסוג זה.

סטויקוביץ' בן ה-52 הוזכר בתקופה האחרונה כאחד המועמדים המובילים לאימון נבחרת סרביה, אבל בגוואנגז'ו מעוניינים להאריך את חוזהו. המאמן שעובד בקבוצה מאז 2015 וקיבל מחמאות גדולות על הכדורגל ההתקפי שהנחיל והיכולת להתמודד עם הכסף הגדולות של הקבוצות העשירות, האריך את חוזהו בשנה שעברה עד 2020, ובמועדון מעוניינים לשדרג את חוזהו בשנתיים נוספות.

סטויקוביץ' מעוניין להשאיר את זהבי, גם אם בשביל כך יצטרכו להגדיל את שכרו, ולצרף שחקן הגנה איכותי כדי לשדרג את החלק האחורי הרעוע. סטויקוביץ' טוען שהחלוץ הישראלי הוא השחקן הטוב ביותר שהחתים ומעוניין להשאירו במועדון כדי להמשיך ולבנות את הקבוצה סביבו.

ערן זהבי. סטויקוביץ' דורש שיישאר (אתר הליגה הסינית)
ערן זהבי. סטויקוביץ' דורש שיישאר (אתר הליגה הסינית)

גורמים במועדון מסרו לכתבים המקומיים שהם לא מתכוונים לשחרר את המאמן שלהם לנבחרת סרביה, שמחפשת מאמן למונדיאל שייערך בקיץ ברוסיה, ואף מוכנים להציע לו עשרה מיליון יורו לשם כך.

דראגן סטויקוביץ'. יש לו תנאים (אתר הליגה הסינית)
דראגן סטויקוביץ'. יש לו תנאים (אתר הליגה הסינית)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי