דאבור כבש צמד, רד בול זלצבורג עלתה למקום הראשון

מואנס דאבור
מואנס דאבור | רד בול זלצבורג, רשמי

החלוץ כבש את שני השערים האחרונים בקרב הצמרת מול שטורם גראץ ועלה לראש טבלת המבקיעים. צפו בתקציר ניצחון הליגה הרביעי ברציפות של אינגולשטאט ואלמוג כהן, אלטמן עלה מהספסל בפנאתינייקוס

(גודל טקסט)
אינגולשטאט ניצחה היום (ראשון) 0:1 את פורטונה דיסלדורף במסגרת המחזור ה-14 בליגה הגרמנית השנייה ועלתה למקום החמישי, עם אותו מספר נקודות כמו נירנברג הרביעית (23) ושתי נקודות פחות מיוניון ברלין שנמצאת במקום המוביל למבחנים לעלייה לבונדסליגה בעונה הבאה.


הקשר הישראלי אלמוג כהן פתח בהרכב ושיחק 79 דקות בהן הספיק לקבל כרטיס צהוב לפני שהוחלף. אלפרדו מוראלס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-45. זה היה הניצחון החמישי ברציפות של אינגולשטאט בכל המסגרות לפני המפגש מול קיל המוליכה במחזור הבא.




באוסטריה, מואנס דאבור ורד בול זלצבורג עלו למקום הראשון בבונדסליגה המקומית אחרי שהביסו 0:5 את שטורם גראץ, במה שהיה אמור להיות קרב צמרת מול מוליכת הטבלה. פרדריק גולבראנדסן פתח את מסכת השערים בדקה השמינית מבישול של ואלון ברישה, שהכפיל בעצמו ל-0:2 מפנדל בדקה ה-36. הישראלי כמעט כבש את הראשון שלו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כשעט יחד עם בלם היריבה על כדור רוחב, אך בסופו של דבר דריו מרסיץ' דחק את הכדור לשער קבוצתו והוריד את זלצבורג להפסקה עם 0:3.

 


דאבור. פשוט לא עוצר (רד בול זלצבורג, רשמי)


בסופו של דבר דאבור כבש את הרביעי לקבוצתו בדקה ה-84 כשקיבל ברחבה כדור עם הגב לשער והסתובב כדי לנעות אותו ברשת, והשלים צמד חמש דקות לאחר מכן כשכדרר מול בלם גראץ וכבש את ה-0:5 שקבע את תוצאת המשחק. החלוץ הישראלי הלוהט עלה לראש טבלת המבקיעים באוסטריה אחרי שכבש כבר 11 שערי ליגה מתחילת העונה, ו-15 בכל המסגרות.



בקפריסין, אנורתוסיס פמגוסטה של רוני לוי גברה 1:2 בחוץ על ארמיס ונשארה במקום השני בשיוויון של 26 נקודות עם המוליכה אא"ק לרנקה. אריאל הרוש השלים 90 דקות. גם בליגה היוונית חזרו מהפגרה ועומרי אלטמן עלה מהספסל בדקה ה-68 והיה על כר הדשא כאשר פנאתינייקוס ספגה עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-95, וסיימה ב-1:1 מול א.א.ק אתונה. בתום 11 מחזורים הירוקים במקום ה-8 עם 14 נקודות, האורחת הערב בפסגה עם 23 נקודות.


בליגה הבלגית לא שותף ליאור רפאלוב ב-0:3 הביתי של קבוצתו על בוורן ממרכז הטבלה. הקשר ישב על הספסל וצפה בחבריו שומרים על המקום הראשון בליגה. לקלאב ברוז' 37 נקודות לאחר 15 מחזורים, לזכותה יתרון של שש נקודות על פני שרלרואה, ואחרי משחק נוסף ללא דקות ניתן לשער שהולכים וגוברים הסיכויים שהוא ייפרד מברוז' בחצי השנה הקרובה, קבוצה אליה הגיע ב-2011. ישראלי נוסף בליגה הבלגית הוא בן רייכרט, שכמובן לא ראה דקת משחק העונה ולא נכלל בסגל גם ב-1:0 של זולטה וארחם לגנק.


בליגה הליטאית ניצחה טרקאי 1:3 את אוטניס וסיימה את עונת 2017 במקום השלישי בטבלה, אלון נצר השלים 90 דקות. סודובה זכתה באליפות ראשונה בהיסטוריה לאחר שהביסה 0:3 את ז'לגיריס, שנעצרה אחרי ארבע אליפויות ברציפות.


This is it. Unbelievable but Sūduva, for the first time ever, win Lithuanian A lyga and will represent Lithuania in Champions League next year. pic.twitter.com/rs2ffCjzeM

— Justas Kontrimas (@ClaretLTU) November 19, 2017

 
לגיונר נוסף ששיחק הערב הוא גידי קאניוק, קשר פחטאקור האוזבקית שספגה 4:0 במשחק חוץ מול נסאף. היה זה למעשה קרב בין השנייה לשלישית בטבלה, ובעקבותיו נסאף הגדילה את הפער ביניהן לשש נקודות – כך שקאניוק, מאמנו שוטה ארבלדזה והקבוצה יסיימו את העונה במקום השלישי ויקוו לזכייה של בוניודקור בגביע על חשבון המוליכה לוקומוטיב, אחרת לא ישתתפו בליגת האלופות של אסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי