גוואנגז'ו ר.פ פתחה את האימונים, זהבי: הכל יכול להיות

ערן זהבי (עמוד הטוויטר של רועי תדמור)
ערן זהבי (עמוד הטוויטר של רועי תדמור) | טוויטר

הקבוצה הסינית תצא בקרוב למחנה אימונים באוסטרליה לקראת עונת 2018 שתפתח במרץ, הכוכב הישראלי התייחס לעתידו: "אני מאושר פה, אתן את המקסימום כל עוד אני בקבוצה"

(גודל טקסט)
אחרי חודשיים של מנוחה חזרו היום (חמישי) שחקני גוואנגז'ו RFלאימונים. בשעות הצהריים ייערך האימון הראשון של הקבוצה לקראת העונה החדשה בליגה הסינית שתתחיל בחודש מרץ.


הכוכב הישראלי ערן זהבי אמר בפתיחת ההתכנסות: "גם בחופשה היינו חייבים לשמור על בריאות טובה, להמשיך להתאמן ולשמור על יכולת תחרותית. נעבוד באימונים בתקופת החורף ואני מקווה שנשיג עונה חדשה טובה יותר מאשר בשנה שעברה. למרות שזה יהיה קשה אני מתכוון לעבוד בכיוון הזה. אני מאושר בקבוצה ומאושר לחיות בגוואנגז'ו, אבל בכדורגל הכל יכול להיות. כל עוד אני בקבוצה אתן את המקסימום עבורה".




זהבי סיפר שהשחקנים נפגשו עם ראשי הקבוצה: "התרשמתי בגדול מהפגישה. זה היה כבוד גדול עבורי". השחקן התלוצץ עם הכתבים המקומיים שהילדים שלו דוברים סינית טוב ממנו, אבל גילה שהוא כבר לומד את השפה.


נכון לעכשיו מצבת הזרים בקבוצה נשארה זהה לעונה שעברה: זהבי, רנאטיניו, אורסו ויאנו האוסטרלי-יווני. אוטסן שוחרר בסיום העונה שעברה. RF למעשה היא האחרונה שפותחת את אימוניה ותצא בקרוב למחנה אימונים באוסטרליה.


פותחת עונה: ר&פ מתכנסת היום לאימון הבכורה של הקבוצה לקראת עונת 2018.
מצבת הזרים נשאת בינתיים זהה לעונה שעברה: זהבי, רנא, אורסו ויאנו. אוטסן שוחרר בסיום העונה שעברה.
ר&פ היא הקבוצה האחרונה שפותחת את אימוניה, תצא בקרוב למחנה אימונים באוסטרליה pic.twitter.com/3uM6QLj35Z

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) January 11, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי