תומר חמד: הליגה האנגלית טובה יותר מהליגה הספרדית

תומר חמד מול ויקטור מוזס
תומר חמד מול ויקטור מוזס | Gettyimages

הישראלי של ברייטון הכריע: "הפרמייר-ליג קשה יותר, חזקה יותר ומהירה יותר. היא הליגה הטובה בעולם. בישראל אומרים שהם יכולים לצפות בקרב תחתית וזה ירגיש כמו משחק גדול, בספרד לפעמים משחק תחתית לא מעניין"

(גודל טקסט)

הליגה הספרדית או הליגה האנגלית? לתומר חמד יש תשובה ברורה לשאלה שמסקרנת כמעט כל חובב כדורגל. "מהניסיון שלי, הפרמייר-ליג היא הליגה הכי טובה בעולם, לא רק בהשוואה לליגה הספרדית".

"באנגליה גם קבוצות התחתית מתחרות בקבוצות הצמרת. אין משחקים קלים. אף קבוצה לא יכולה להיות בטוחה כבר לפני המשחק שהיא תיקח את הנקודות. הכסף שקבוצות התחתית ואמצע הטבלה באנגליה מקבלות עושה את שלו".

הליגה הספרדית היא השנייה הכי טובה בעולם", המשיך החלוץ הישראלי של ברייטון. "גם בישראל אומרים שהם יכולים לצפות במשחק בין ברייטון נגד ווטפורד וזה ירגיש כמו משחק גדול. בספרד לפעמים משחק בין שתי קבוצות תחתית לא ממש מעניין".

"הליגה האנגלית גם קשה יותר, חזקה יותר, קשוחה יותר ומהירה יותר, אבל אני לא יכול להגיד מילה רעה על הליגה הספרדית, כשחקן ישראלי זה היה חלום לשחק ברמה כזו, גם הליגה הספרדית וגם בפרמייר-ליג. אני צריך להודות לאל שאני משחק כאן".

תומר חמד. הכריע (gettyimages)
תומר חמד. הכריע (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי