צפו: בן חיים וספרטה שוב מעדו, אלטמן נפצע קשה בדרבי

טל בן חיים
טל בן חיים | אתר רשמי

חשש שקשר פנאתינייקוס קרע את הצולבת. וגם: הפסד 6 רצוף לאברם גרנט, איוניר נכנע 1:0 לז'י'ז'קוב בחזרה מהפגרה בליגה ה-2 בצ'כיה. קייראט ואסולין (23 דק') הפסידו 3:0 לאסטנה בסופרקאפ. 85 דק' לדאבור בניצחון

(גודל טקסט)
מוטי איוניר פתח ברגל שמאל את הקדנציה שלו כמאמן אולימפיה פראג. קבוצתו, המשחקת בליגה השנייה בצ'כיה, הפסידה במשחק החזרה מפגרת החורף 1:0 במגרשה של ויקטוריה ז'יז'קוב. השער היחיד במשחק נכבש בפנדל כבר אחרי שתי דקות. איוניר לא שיתף את הקשר הישראלי שלו שגיא גידיץ שהגיע מהפועל בית שאן.


הופעת בכורה לא מוצלחת רשם גם גיא אסולין, קשר הרכש של קייראט. קבוצתו הובסה 3:0 על ידי אסטנה בסופרקאפ הקזחי, במשחק בו הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-67 במקומו של אנדריי ארשבין וכשלוח התוצאות הראה כבר על 0:3.



מאוחר יותר נורת' איסט יונייטד של אברם גרנט הפסידה 1:0 ל-ATK בליגה ההודית משער של רובי קין הוותיק (10). החלוץ האירי ערך בכורה בתפקידו החדש כמאמן-שחקן. מונאס דאבור שיחק 85 דקות ב-0:1 של זלצבורג על ראפיד וינה משער של ואלון ברישה. בזכות הניצחון הגדילה קבוצתו של החלוץ הישראלי את הפער בפסגה לעשר נקודות משטורם גראץ השנייה.


טל בן חיים
השלים 90 דקות ב-1:1 של ספרטה פראג בבית מול ברנו. מרטין יואר העלה את האורחת ליתרון (50), אבל אונדריי זהוסטל (61) השווה. גם הרחקתו של לוקאש קריסטופק האורח לא עזרה לספרטה להשיג ניצחון. לצפייה בתקציר לחצו כאן.

REPORT: Sparťané nedokázali v druhém jarním domácím utkání porazit @FCZbrojovkaBrno ➡️ https://t.co/46m4k11F1cpic.twitter.com/phCbBZhbc0

— AC Sparta Praha (@ACSparta_CZ) March 4, 2018

בליגה היוונית, עומרי אלטמן רשם 90 דקות בדרבי הלוהט מול אולימפיאקוס – בו הצליחה קבוצתו פנאתינייקוס לסחוט נקודה הודות לבעיטת פנדל בדקה ה-87, אבל נפצע עמוק בתוספת הזמן והחשש היא כי מדובר בקרע ברצועה הצולבת, משמע שלכל הפחות הוא גמר את העונה. אלטמן תפס את ברך ימין ונשכב על הדשא כשהוא נאנק בכאבים בתוספת הזמן, אחרי שניסה לעצור כדור. פציעה שכזו, אם החשש יתאמת, תגרום להיעדרותו לפחות בחצי השנה הקרובה.





מוקדם יותר דקל קינן העלה תמונה בחשבון הטוויטר כשהוא פצוע בראשו וכתב לידו: "כמה תפרים לא ימנעו ממני לנגוח בכדור".

Another good exercise today, we are getting there! A little knock but I will be ok.. a few stitches won't keep me from heading the ball. Thank you everyone for your concern! pic.twitter.com/qtPs0BBU1k

— Dekel Keinan (@DekelKeinan) March 4, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי