1:1 לאינגולשטאט בלי כהן, צפו: 74 דקות לבן חיים בתיקו של ספרטה

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

הקשר הישראלי עדיין מורחק וצפה בקבוצתו לא מצליחה לנצח את הקבוצה מתחתית הבונדסליגה השנייה. אולימפיה פראג, שעוקבת בדריכות אחרי מצבו הבריאותי של איוניר, סיימה ב-0:0. החלוץ הוחלף ב-1:1 מול קארבינה

(גודל טקסט)

שני ישראלים צפו מרחוק במשחקי קבוצותיהם באירופה השבת, ועוד אחד יצפה הערב – ולא בגלל יכולת ירודה. קשר פנאתינייקוס (19:30 נגד אסטרס טריפוליס) עומרי אלטמן נפצע וגמר את העונה בדרבי בשבוע שעבר, קשר אינגולשטאט אלמוג כהן הורחק לשני משחקים ומוטי איוניר, שרק התחיל את הקדנציה על הקווים של אולימפיה פראג, הובהל אתמול לבית החולים לאחר התקף לב ועוזרו ניהל את המשחק נגד טרינץ'.

במשחק עצמו הצליחה קבוצתו של המאמן הישראלי לחלץ תיקו מאופס בחוץ מול הקבוצה מצמרת הטבלה בליגה השניה בצ'כיה, שבשל התיקו ירדה מהמקום השני לשלישי. אולימפיה פראג נמצאת כרגע במקום ה-9 עם שישה ניצחונות, שש תוצאות תיקו ושישה הפסדים, ובקבוצה מקווים שאיוניר יתאושש במהירות ויחזור לקווים.

גם אינגולשטאט מהליגה השניה בגרמניה סיימה בתיקו בחוץ, 1:1 נגד דארמשטאש שנמצאת מתחת לקו האדום. כזכור, אלמוג כהן ספג כרטיס אדום לפני שבועיים נגד דואיסבורג במשחק שבו גם הובקע השער ההזוי ביותר העונה, ויעמוד לרשות מאמנו רק החל מהשבוע הבא. רוברט לייפרץ (18) כבש ראשון לאורחים, טוביאס קמפה השווה בפנדל (67). אינגולשטאט ניצחה רק משחק ליגה אחד ב-2018 ומדשדשת במקום ה-11 בטבלה.

טל בן חיים פתח בהרכב קבוצתו ספרטה פראג בפעם הרביעית ברציפות, ב-1:1 במשחק החוץ מול קארבינה במחזור ה-20 בליגה הצ'כית. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-74 ובקבוצה עדיין מצפים לשער הבכורה שלו בליגה. קבוצתו, עם המאמן החדש פאבל האפל, עלתה ליתרון משער של גואלור קאנגה בדקה ה-24, אך ספגה שער שוויון בדקה ה-87.


עדיין ללא שער רשמי. בן חיים (ספרטה פראג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי