דיווח: קבוצות מהבונדסליגה עוקבות אחרי דאבור

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

לפי "די וולט", ההצלחה של זלצבורג בליגה האירופית עוררה בקבוצות מהליגה הגרמנית עניין במאמן רוזה ובשחקני הקבוצה, בראשם החלוץ הישראלי, בו מעוניינת גם פיורנטינה

(גודל טקסט)

"די וולט" הגרמני פרסם היום (שבת) שההצלחה של רד בול זלצבורג בליגה האירופית עלולה לעלות לקבוצה ביוקר שנה הבאה, לאחר שמספר קבוצות בבונדסליגה עקבו אחריה העונה במפעל האירופי והן רוצות את המאמן הגרמני שלה מרקו רוזה וכן מספר שחקנים בקבוצה, ביניהם הוזכר שמו של החלוץ הישראלי מואנס דאבור.

בניגוד לאנגליה, דאבור לא צריך רישיון עבודה ומספר משחקים בנבחרת כדי לשחק בבונדסליגה ולכן זו יכולה להיות אופציה מצוינת עבורו. כזכור, בספרד פורסם שוויאריאל רוצה את דאבור וגם את ואלון ברישה והאתר קאלצ'ומרקטו כתב שגם פיורנטינה עוקבת אחרי החלוץ הישראלי.

"די וולט" כתב שהיכולת של זלצבורג כפי שהוצגה במשחקים מול דורטמונד הייתה מעמידה אותה בין שמונה הקבוצות הבכירות בבונדסליגה אם היא היתה משחקת בה, ולכן שחקניה מבוקשים כבר כעת לקראת העונה הבאה. הקבוצה אומנם עדיין מכונה רד בול זלצבורג, אבל אין לה תמיכה כספית כפי שהייתה לה בעבר מתאגיד הענק האוסטרי, שנאלץ לבחור בלייפציג מאחר שלא יכול היה להחזיק בבעלות של שתי קבוצות כדי שיוכלו לשחק במפעלים האירופים, ולכן זלצבורג תצטרך למכור בקיץ שחקנים.


דאבור. בקרוב ישחק מול דורטמונד בבונדסליגה? (AFP)

האתר של ג'יאנלוקה די מארציו באיטליה פרסם כתבת היכרות על הקבוצה לקראת משחקה נגד לאציו ברבע הגמר ובין היתר ציין את דאבור מנצרת ככוכב מספר אחד של הקבוצה לאחר שכבש 22 שערים העונה בכל המסגרות. "הוא משלב פיזיות וחוש ריח לכיבוש שערים".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי