דיווח: רוני לוי ייפגש עם נשיא אנורתוזיס ביממה הקרובה

רוני לוי
רוני לוי | טוויטר

הנהלת המועדון הציעה למאמן הישראלי חוזה לשנתיים וסמכויות נרחבות, החתימה הרשמית צפויה לאחר שיחה עם פנטאליס. סוכנו של אריאל הרוש יגיע בשבוע הבא לקפריסין כדי לנהל מו"מ, ראיוס יחתום לשנתיים נוספות

(גודל טקסט)

התקדמות נוספת ומשמעותית במגעים בין רוני לוי לאנורתוזיס פמגוסטה. לפי דיווחים בקפריסין נשיא הקבוצה אנדראס פנטליס ייפגש ב-24 השעות הקרובות עם המאמן הישראלי כדי להגיע לחתימה.

הנהלת אנורתוזיס הציעה ללוי חוזה לשנתיים וסמכויות נרחבות בצד המקצועי כדי שיוכל להוביל את הקבוצה לתארים. לפי הפרסום המאמן מרוצה משיתוף הפעולה ומוכן להישאר תוך הגשת מספר בקשות בנוגע לסגל השחקנים.

הראשונה היא להשאיר את השוער אריאל הרוש. לפי הדיווחים סוכנו של השחקן יגיע בשבוע הבא לקפריסין כדי לקדם את העסקה. השחקן עצמו טען בתחילת השבוע שהוא רוצה להתקדם לליגה טובה יותר, אבל ייתכן שלהישארותו של רוני לוי תהיה השפעה על החלטתו. העסקה השנייה שעשויה להיסגר בהתאם לבקשתו של המאמן היא החתמת אקס מכבי חיפה רובן ראיוס לשנתיים נוספות.

אריאל הרוש. סוכנו יגיע לקפריסין (טוויטר)
אריאל הרוש. סוכנו יגיע לקפריסין (טוויטר)

"יש פה שקט שלא היה לי בישראל וזה עוזר לי להיות מרוכז בכדורגל", אמר הרוש בראיון לגלי צה"ל ואולי רמז על תוכניותיו לעתיד. "אני עסוק רק במשחק ולא בשום דבר אחר. רוני לוי עושה פה עבודה ענקית, כל הכבוד לו על ההצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי