תומר חמד: עשיתי טעות שנשארתי בברייטון

תומר חמד מול ויקטור מוזס
תומר חמד מול ויקטור מוזס | Gettyimages

החלוץ הישראלי סיפק התבטאות חריגה בראיון לעיתון היהודי הפופולרי ג'ואיש כרוניקל: "לא חשבתי שהדברים יתנהלו בצורה הזו, יוטון אמר לי שזה לא אישי. כל קבוצה בצ'מפיונשיפ שיש לה שאיפות לעלייה רוצה אותי"

(גודל טקסט)

תומר חמד סיפק היום (חמישי) התבטאות חריגה בראיון למגזין היהודי המכובד ג'ואיש כרוניקל. "עשיתי טעות שנשארתי בברייטון", כך אמר החלוץ הישראלי בחזרה מפגרת הנבחרות.

"כשראיתי שנותר יום אחד עד סגירת חלון ההעברות של ינואר, הסוכן שלי קיבל הצעה מלבאנטה וקבוצות אחרות בספרד, אבל האמנתי שאני יכול להמשיך לשחק עם ברייטון. לא חשבתי שהדברים יתנהלו כמו שהם עכשיו".

"דיברתי עם כריס יוטון כמה פעמים והוא אמר לי שאני שחקן חשוב ובעל ערך, וכמובן שזה לא אישי". הוא הוסיף: "מצד שני, יש עניין של אליפות, כולל מרדינג שרצתה לקנות אותו בתשעה מיליון ליש"ט בקיץ האחרון, כמו גם ממספר קבוצות נוספות באנגליה וספרד. יש לי שם טוב מאוד במדינות האלה. בצ'מפיונשיפ, כל קבוצה עם שאיפות לעלייה רוצה אותי".

תומר חמד. עשה טעות שנשאר בברייטון (gettyimages)
תומר חמד. עשה טעות שנשאר בברייטון (gettyimages) 

כזכור, גם מכבי חיפה גיששה בתקופה האחרונה, אך כפי שפרסמנו, השחקן הבהיר שהוא לא מתכוון לחזור לישראל בשלב הזה של הקריירה.

גם ביברס נאתכו התראיין והתייחס לסיכוייה של צסק"א מוסקבה ברבע גמר הליגה האירופית מול ארסנל: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה באירופה ואני הייתי מאושר במיוחד כשקיבלנו את ארסנל כי אני אוהב לשחק נגד קבוצות אנגליות".

ביברס נאתכו. רוצה לעבור לספרד, אנגליה או איטליה (AFP)
ביברס נאתכו. רוצה לעבור לספרד, אנגליה או איטליה (AFP)

"החוזה שלי בצסק"א יפוג בסוף העונה קיבלתי הצעה לחתום על חוזה חדש", סיפר על תוכניותיו לעונה הבאה, "אבל בגיל 30 אני רוצה לאתגר את עצמי באנגליה, בספרד או באיטליה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי