סטויקוביץ' טס לצרפת, האם יעזוב את גוואנגז'ו ר.פ?

דראגן סטויקוביץ'
דראגן סטויקוביץ' | הליגה הסינית

במועדון טוענים שהמאמן הסרבי נסע לצורך "סידורים אישיים", מאמן קבוצת המילואים יחליפו מול שנדונג לוננג (שבת, 14:34, ספורט1). מספר כתבים מקומיים מאמינים כי מדובר בהוכחה למעמדו המעורער

(גודל טקסט)

כלי התקשורת בסין חשפו היום (חמישי) כי מאמן גוואנגז'ו ר.פ המריא לפני מספר ימים לפאריס. לטענת אנשי המועדון הסרבי המריא לצורך "סידורים אישיים" ויחזור ביום שני הקרוב., אך אחדים מהכתבים המסקרים את הקבוצה טוענים שמדובר על סימן למעמדו המעורער ועל כך שהוא עשוי לעזוב אם התוצאות לא ישתפרו במהרה למרות שרק בנובמבר חתם על חוזה עד 2021.

סטויקוביץ' יחמיץ את המשחק מול שנדונג לוננג החזקה (שבת, 14:35, ספורט1) ומי שיחליפו הוא מאמן קבוצה המילואים דיאן גובדריצה. הנהלת המועדון אספה את השחקנים וביקשה מהם לשמור על ריכוז למרות היעדרו של המאמן ולנסות לעצור את רצף ההפסדים. "אנחנו מתמקדים עכשיו בהגנה, איך סופגים פחות ולהשלים את היעדרו של המאמן דרך תיאום קבוצתי. זו המשימה שלנו", אמר אחד השחקנים.

ר.פ ספגה שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים והיא מדורגת במקום השביעי אחרי שישה מחזורים. ערן זהבי כבש שישה שערים מפתיחת העונה והוא מדורגת שלישי בטבלת מלך השערים ביחד עם אלאן מגוואנגז'ו אברגרנדה, ושלושה פחות מוו לי משנגחאי סיפג.

דראגן סטויקוביץ'. יעזוב? (אתר הליגה הסינית)
דראגן סטויקוביץ'. יעזוב? (אתר הליגה הסינית)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי