צפו: זהבי החמיץ פנדל, גוואנגז'ו RF הפסידה 4:2 לשנדונג לוננג

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הפסד שלישי רצוף לקבוצתו של הישראלי ומשחק שלישי רצוף בו לא כבש, אחרי שבעט למשקוף מהנקודה הלבנה (37). ז'י עם צמד למארחת (29 ו-82), מול רביעיה של האורחים: ג'יל (52), ז'ינגדאו (60), פלה (70), טרדלי (85).

(גודל טקסט)

ערן זהבי וגוואנגז'ו R&F הפסידו 4:2 במשחק בו אירחו את שנדונג לוננג במסגרת המחזור השביעי בליגה הסינית. היה זה הפסדה השלישי ברציפות של קבוצתו של הקשר הישראלי ומשחק שלישי ברציפות בו לא כבש שער. זיי כבש למארחת צמד (29 ו-82), כולל יתרון 0:1 זמני, האורחים ענו עם רביעייה של ג'יל (52), ז'ינגדאו (60), פלה בנגיחה (70) וטרדלי (85).

מאזנו של זהבי עומד על שישה שערים והיום הייתה לו הזדמנות נפלאה לכבוש עוד שער, בדקה ה-37. הקשר הוכשל ברחבה והוא עצמו בעט מהנקודה הלבנה חזק,  היישר למשקוף שער האורחים והחוצה במצב של 0:1 לקבוצתו. אגב, היום ניצב מולו אחד מיריביו לתואר מלך השערים, דייגו טארדלי, שמצא עד כה את הרשת שמונה פעמים, כולל היום. 

האורחת, שנדונג לוננג שקטעה בעצמה רצף של שני הפסדים בשבוע שעבר כשגברה 0:2 על דליאן ייפאנג, רשמה ניצחון שני רצוף. השמות הבולטים בקבוצה הם גרציאנו פלה ופאפיס סיסה ששיחקו בעבר בפרמיירליג, יחד עם שני הברזילאים דייגו טארדלי וג'יל. הניצחון היום העלה, לפחות זמנית, את הקבוצה למקום השני בטבלה על חשבון גוואנגז'ו אברגרנדה.

מהלך המשחק
דקה 29, 0:1 לגוואנגז'ו: רנאטיניו קיבל כדור מימין ומסר לז'י, שבעט מחמישה מטרים את הכדור שפגע בשוער ונכנס לשער.


זהבי והחברים חוגגים את היתרון (הליגה הסינית)

דקה 36: זהבי פרץ בכדרור כמעט ממרכז המגרש עד לרחבה והוכשל, השופט הורה על פנדל. הישראלי ניגש לנקודה הלבנה אך בעט את הכדור בעוצמה למשקוף והחוצה.

דקה 52, שנדונג משווה ל-1:1: ג'יל קיבל כדור ברחבה וירה אותו לרשת של המארחת.

דקה 60, 1:2 לשנדונג: כדור עומק חצה את ההגנה האיומה והגיע לז'ינגדאו, שהפך את התוצאה.

דקה 70, 1:3 לשנדונג: חילופי מסירות של האורחים ברחבה, הכדור הוגבה לראשו של פלה שנגח מחמישה מטרים פנימה.

דקה 82, 2:3: ערבובייה ברחבת האורחים, זהבי שלח כדור אל ז'י שבעט פנימה. השופט פסל את השער בטענת נבדל, אך החליט לפנות אל הטלוויזיה ולאחר התלבטות של כמה דקות, אושר השער.

דקה 85, 2:4 לשנדונג: כשנדמה היה שהמארחת תעשה הכל כדי להשוות, יצאו האורחים להתקפה, בסיומה כבש טרדלי את הרביעי לקבוצתו והעניק לה למעשה את החותמת לניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי