דיווח ביוון: אברם גרנט ורוני לוי מועמדים להצטרף לפנאתינייקוס

אברם גרנט
אברם גרנט | הליגה ההודית

פאו, שמצויה בחובות כבדים, עשויה להירכש על ידי חברה תאילנדית ובתקשורת המקומית טוענים שהשניים עשויים להגיע בתור מנהל ספורטיבי ומאמן. וגם: הקשר של פיני זהבי לעסקה הנרקמת

(גודל טקסט)

ביוון מדווחים הערב (שבת) שפנאתינייקוס, שמצויה בחובות כבדים, עשויה להירכש על ידי חברה תאילנדית בשם "אסיה אינווסטמנטס" אליה קשור סוכן השחקנים פיני זהבי שהוא מקורבם של המשקיעים. על פי הפרסום, מדובר בשיתוף פעולה עם איש עסקים תאילנדי שבעבר סייע לתאילנדים לרכוש את מנצ'סטר סיטי לפני שזו עברה לאבו דאבי. באותה חברה עבד אדם בשם פיירוז' פיימפוגסנט שסייע להשלמת הרכישה.

אם הקבוצה היוונית תירכש, אברם גרנט, שעבד עד כה בליגה ההודית, הוא המועמד להגיע לתפקיד המנהל הספורטיבי של פאו בה משחק עמרי אלטמן. ישנה רשימה ארוכה של מאמנים שמועמדים להגיע, ביניהם הוזכר גם שמו של רוני לוי מאמן פמגוסטה שקנה לעצמו שם טוב בליגה הקפריסאית אותה בה מקפידים לצפות ביוון.

הדיווחים ביוון עדיין מעורפלים בנושא, לפי מה שמסתמן כרגע – הרכישה עדיין לא נסגרה ומכיוון שפיני זהבי נמצא בקשרים טובים עם הרוכשים הוא יסכים לעזור אם יתבקש, אבל הוא לא מעורב ברכישה עצמה אלא רק מסייע להשלמתה. גרנט כמובן מוכר מאוד לרוכשים בעיקר כמנג'ר צ'לסי לשעבר וכמאמן שצבר ניסיון בקבוצות נוספות באירופה ובכל העולם והם ישמחו להיעזר בו, כך טוענים ביוון.


היעד הבא יוון? רוני לוי (האתר הרשמי של פמגוסטה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי