צפו בתקציר: המשבר של ערן זהבי העמיק, גוואנגז'ו ניצחה

ערן זהבי ורנאטיניו
ערן זהבי ורנאטיניו | הליגה הסינית

הכוכב הישראלי לא מצא את הרשת משחק ליגה רביעי ברציפות ואפילו לא בעט לעבר המסגרת, קבוצתו חזרה למסלול הניצחונות אחרי שלושה הפסדים רצופים בזכות שער של רנאטיניו (39) שקבע 0:1 על צ'ינגצו'נג לופאן

(גודל טקסט)

לפחות רצף ההפסדים נעצר. אחרי שלושה הפסדים ברציפות והתדרדרות עד למקום ה-12 בליגה הסינית, חזרה היום (ראשון) גוואנגז'ו ר.פ לנצח עם 0:1 על צ'ונגצ'ינג ליפאן ועלתה למקום השביעי למרות יכולת חלשה. ערן זהבי שוב לא כבש ואפילו לא בעט למסגרת, וזה כבר המשחק הרביעי ברציפות בו הוא לא עולה על הלוח, אך היה מעורב בשער ויכול לתלות את האשמה בחבריו שלא סיפקו לו מצבים.

המארחת היתה זו ששלטה, אבל גוואנגז'ו הגיעה ליותר הזדמנויות וזה גם השתלם לה בדקה ה-39 כאשר זהבי העביר כדור ארוך לו לין, שהגביה לתוך הרחבה שם חיכה לכדור הברזילאי רנאטיניו שכבש. זה הספיק בשביל שלוש נקודות חשובות בליגה הסינית הצפופה, אבל האם זה יספיק לכוכב הישראלי?

מהלך המשחק
דקה 3: הזדמנות ראשונה לגוואנגז'ו, כאשר לאחר התקפה יפה לו לין בעט את הכדור מקצה הרחבה אבל חלש מדי והשוער קלט אותו.

זהבי. משחק רביעי ברציפות ללא שער (הליגה הסינית)
זהבי. משחק רביעי ברציפות ללא שער (הליגה הסינית)

דקה 20: למרות שהמארחת מחזיקה יותר בכדור, גוואנגז'ו היא זו שמגיעה למצבים וכדור קרן הורם לתוך הרחבה, אבל שיאו ז'י נגח אותו סנטימטרים מהשער.

דקה 23: פרננדיניו, אחד הברזילאים של ליפאן, התקדם במרכז המגרש וניסה להכניס כדור לתוך הרחבה, אבל שוער גוואנגז'ו נטרל את האיום.

דקה 39, 0:1 לגוואנגז'ו: זהבי העביר כדור לרוחב המגרש אל לין, שהגביה פנימה ורנאטיניו דחק את הכדור פנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי