צפו בתקציר: אלמוג כהן הובס, סלטיק זכתה באליפות 49 בתולדותיה

שחקני סלטיק חוגגים
שחקני סלטיק חוגגים | Gettyimages

הירוקים לבנים זכו בתואר שביעי ברציפות בסטייל: 0:5 בדרבי על ריינג'רס, השלישית בטבלה. ניר ביטון הפצוע לא שיחק. קשר אינגולשטאט שיחק 83 דקות ב-5:1 מול קיל. ניצחון יקר לסייף ואנדרלכט, נאתכו נכנס בדקה ה-92

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
ללא ניר ביטון הפצוע, סלטיק זכתה היום (ראשון) באליפות סקוטלנד בפעם ה-49 בתולדותיה והשביעית ברציפות, זאת לאחר שהביסה 0:5 את גלזגו ריינג'רס ב'אולד פירם' משערים של אודסון אדוארד (14, 41) ג'יימס פורסט (45) טום רוגיץ' (47) וקאלום מקרגור (53).


ביטון שותף העונה ב-23 משחקים: 14 במסגרת הליגה, בעשרה מהם פתח, וכן כן רשם שישה משחקים בליגת האלופות (כולל מוקדמות) ושלושה במסגרת הגביע. הוא לא כבש שער וספר שלושה צהובים. במהלך חגיגות האליפות לקח המגן/בלם מיקל לוסטיג את כובעו של אחד השוטרים וחגג עמו.


☘️ James Forrest scores for @CelticFC.

‍♂️ Mikael Lustig takes the policeman's hat.

Celebrates with it on his own head.

‍♂️ Only in the Old Firm. pic.twitter.com/aaJd2Szg85

— SPORF (@Sporf) April 29, 2018


אלמוג כהן פתח ושיחק 83 דקות אבל אינגולשטאט, חסרת המטרות בבונדסליגה השנייה, נראתה כמו קבוצה שגם חושבת על החופשה באיביזה בתבוסה הביתית 5:1 להולשטיין קיל. המנצחת, העולה החדשה לליגה השנייה, הבטיחה מעשית את המקום השלישי המוביל למבחנים מול הקבוצה שתסיים במקום ה-16 בבונדסליגה.


ברוסיה, ביברס נאתכו נכנס בתוספת הזמן ב-0:0 של צסק"א מוסקבה בחוץ מול זניט. קבוצתו של הישראלי אמנם שמרה על המקום השלישי שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות כשבמאזנה שתי נקודות יותר מזניט הרביעית, אך פספסה הזדמנות לצמצם את הפער מהמוליכה לוקומוטיב לשלוש נקודות וכעת ההפרש ביניהן עומד על חמש נקודות כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה.


בבלגיה, קני סייף השלים 83 דקות ב-1:3 החשוב של אנדלרכט על שרלרואה. במחזור הבא: הישראלי וקבוצתו יתארחו אצל קלאב ברוז' למשחק העונה. בעקבות הניצחון האלופה הורידה את הפער מקבוצתו של ליאור רפאלוב לארבע נקודות כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה.


מואנס דאבור קיבל מנוחה לקראת הגומלין מול מארסיי בחצי גמר הליגה האירופית ולא שותף ב-0:2 של זלצבורג על סט. פולטן, אלי אלבז עלה מהספסל בדקה ה-30 בהפסד 2:1 של אפולון סמירניס לאסטרס טריפוליס ופנאתינייקוס נטולת עומרי אלטמן חטפה 3:0 מפאוק סלוניקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי