דיווח: אברם גרנט מועמד לאימון קייזר צ'יפס מדרום אפריקה

אברם גרנט
אברם גרנט | AFP

בצל השמועות על מינויו האפשרי למנהל הספורטיבי של פנאתינייקוס, כלי התקשורת באפריקה טוענים כי המאמן הישראלי בן ה-63 נמצא דווקא בדרך ליעד חדש

(גודל טקסט)

 על רקע השמועות לפיהן הוא צפוי לשמש המנהל הספורטיבי של פנאתינייקוס לאחר העברת הבעלות לידיה של קבוצת הרכישה מתאילנד, כלי התקשורת באפריקה טוענים שהמאמן הישראלי דווקא נמצא בדרך ליעד חדש.

לפי הדיווחים בשעות האחרונות, גרנט בן ה-63 מועמד לתפקיד המאמן של קבוצת קייזר צ'יפס מדרום אפריקה. גורם במועדון החמיא לישראלי כשאמר: "הוא עבד בהצלחה במשך שלוש שנים בגאנה עבור בוסים ממש לא קלים".

בנוסף לגרנט ישנם כמה מועמדים נוספים, ביניהם אריק טינקלר בן ה-47 ששיחק בעבר בקליארי מהליגה האיטלקית ובבארנסלי האנגלית. המנהל הספורטיבי של המועדון, בובי מוטאנג, התייחס לשמועות: "אנחנו לא ממהרים, זה תהליך. אנחנו עדיין בוחנים את המועמדים, נמנה מאמן חדש עוד לפני תחילת העונה".

גרנט. מאמן בימים אלה בהודו (צילום: הליגה ההודית)
גרנט. מאמן בימים אלה בהודו (צילום: הליגה ההודית)

ב-2006 יצא גרנט לחו"ל אחרי תקופות מוצלחות במכבי תל אביב, מכבי חיפה ובנבחרת ישראל. מאז הספיק לשמש כמנהל הספורטיבי של פורטסמות', מנהל מקצועי ומאמן בצ'לסי, מאמן ווסטהאם ופרטיזן בלגרד ובנבחרת גאנה. בינואר האחרון עבר לקבוצת נורת'איסט יונייטד מהליגה ההודית אותה הוא מאמן גם בימים אלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי