סטויקוביץ': אחרי ה-2:2 רציתי להתאבד, מזל שלא היה לי איך

זהבי
זהבי | צילום: אתר סינה

מאמן גוואנגז'ו היה מאוכזב אחרי התיקו עם בייג'ין גואן. ערן זהבי שכבש צמד עלה למקום השני בטבלת מלכות השערים ורחוק שער אחד בלבד מהמוביל וו ליי. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

 ערן זהבי כנראה חוזר לכושרו הטוב וכבש צמד, אבל זה הספיק רק לתיקו 2:2 מול בייג'ין גואן שהפסידה רק פעם אחת העונה. רוג'ר שמידט, מאמן גואן שהזהיר לפני המשחק מההתקפה החזקה של גוואנגז'ו, הבין עכשיו שזהבי שווה את ג'ונתן סוריאנו וסדריק בקמבו ביחד. באקמבו, חלוץ ויאריאל עד לפני כמה חודשים, וזהבי קיבלו מחמאות בתקשורת הסינית. זהבי, שכבש משחק שני ברציפות, שכבש הוא סגן מלך השערים עם 9 אחרי וו ליי עם 10 שערים.

מאמנו של הישראלי, דראגן סטויקוביץ', שבדרך כלל שקול בהצהרות שלו טען אחרי המשחק: "רציתי להתאבד אחרי שספגנו את השיוויון. למזלי לא היה לי נשק בכיס. באותה שנייה זה היה מתסכל מאוד. זו אותה תוצאה כמו שנה שעברה. היה משחק קשה, אבל הצופים נהנו".

מאמן גואן, רוג'ר שמידט אמר: "מה לעשות שבאקמבו כבש שני שערים וג'ונתן סוריאנו בעט פעמיים לקורות. היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש ולנצח". באקמבו נשאל על המירוץ שלו עם ערן זהבי והתעלם מהשאלה בקלילות: "זה ממש לא מעניין אותי כמה כל אחד כבש אם לא ניצחנו. חשובה לי התוצאה הקבוצתית". לפני המשחק פורסם פוסטר של משחק קלפים כשבאקמבו וזהבי מככבים בקלפים.

האיור של זהבי ובקאמבו (האתר של גוואנגז'ו)
האיור של זהבי ובקאמבו (האתר של גוואנגז'ו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי