רפאלוב רמז על מעבר לסטנדרד: אשחק בסופרקאפ, השאלה באיזה צד

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | קלאב ברוז', רשמי

קשר קלאב ברוז' מחכה למינוי הרשמי של מישל פרודום, מאמנו לשעבר, ושלח מסר עבה על איחוד: "הכל יתבהר בשבועות הקרובים". בבלגיה טוענים: יעדיף לשחק אצל מחזיקת הגביע למרות התעניינות מכבי ת"א, מכבי חיפה וב"ש

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

 "האם זה הסוף שלי בקלאב ברוז'? אני לא יודע, יכול להיות", כך אמר ליאור רפאלוב בראיון בבלגיה לאחר סיום עונה מאכזבת ברמה האישית, אך מוצלחת ברמה קבוצתית. "זה לא הזמן לדבר על זה", אמר הישראלי במהלך חגיגות האליפות של ברוז'. "זה זמן לחגוג. במהלך שני חלונות ההעברות האחרונים היו דיבורים עם מועדונים שונים. עכשיו יש לי זמן לקבל את ההחלטה הנכונה".

כזכור, הקשר הישראלי היה קרוב למעבר למכבי תל אביב בקיץ שעבר ולסטנדרד ליאז' בינואר, אך נשאר בסופו של דבר. הוא לא היה בתכנית של המאמן איבן לקו, אך שיחה ביניהם הרימה את כמות הדקות שלו בפלייאוף. כעת, רפאלוב העריך שיש סיכוי שיגיע לליאז' במיוחד לאור העבודה שמאמנו לשעבר מישל פרודום צפוי להחליף בקבוצה את ריקרדו סה פינטו הפורטוגלי.

"50-50", התייחס רפאלוב לאפשרות שיעבור לסטנדרד. "אני מקווה שלא אחווה עוד עונה כמו העונה. היה לי קשה כי לא יכולתי להיכנס לקצב. אימונים לא דומים למשחקים ואני עדיין מרגיש מצוין מבחינה פיזית. ליאז'? בינואר היו שיחות נהדרות איתם. יש שם קבוצה טובה עם שחקנים מצוינים", המשיך הקשר שלמעשה כבר סיכם לשנתיים וחצי, אך דרישה של קלאב ברוז' לקבל 1.5 מיליון יורו טרפדה את המעבר. כעת, כשרפאלוב נכנס לשנה האחרונה של חוזהו, ההערכה היא שדמי ההעברה יהיו נמוכים.

רפאלוב. יחליף סמל? (צילום מהטוויטר)
רפאלוב. יחליף סמל? (צילום מהטוויטר)

"זה תמיד אידיאלי לעבוד עם מאמן שאתה מכיר ומכיר אותך", דיבר הקשר על האפשרות שישתף פעולה עם פרודום. "בשבועות הקרובים הכל יתברר. אם אשאר בבלגיה, כמובן שארצה לעבור לקבוצת צמרת. עבור הקהל וההנהלה מעבר לאנדרלכט או לגנט יהיה רגיש. סטנדרד זה סיפור אחר. האם אשחק בסופרקאפ בין ברוז' לסטנדרד? סיכוי גבוה. השאלה באיזו קבוצה".

בבלגיה נטען שמכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע מעוניינות ברפאלוב, אך זה ממתין כעת לראות האם מישל פרודום ימונה למאמן סטנדרד ליאז'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי