העונה הכי טובה בקריירה: דאבור סיים כמלך שערי הליגה האוסטרית

דאבור
דאבור | AFP

שיא אישי של הבקעות, ממוצע כיבושים מרשים, תואר ראשון מעבר לים והתעניינות ממועדוני פאר: גם הפסד 4:0 לאוסטריה וינה במחזור הנעילה לא העיב על השנה המופלאה של חלוץ נבחרת ישראל

(גודל טקסט)
מואנס דאבור ורד בול זלצבורג סיימו הערב (ראשון) את העונה באוסטריה עם הפסד חוץ 4:0 לאוסטריה וינה במחזור ה-36 והאחרון. החלוץ הישראלי פתח בהרכב והשלים 90 דקות בהפסד הליגה הרביעי של קבוצתו שכזכור זכתה באליפות כבר לפני מספר שבועות.


אקס מכבי תל אביב, שזכה בתואר ראשון מעבר לים, סיים עונה מופלאה כמלך השערים של הליגה האוסטרית עם 22 גולים ובכך קבע שיא אישי של הבקעות. דאבור פתח בהרכב ב-27 משחקי ליגה מתוך 36 ועלה עוד חמש פעמים מהספסל. החלוץ מצא את הרשת בממוצע כל 114.6 דקות.


בנוסף, דאבור הבקיע חמישה שערים במסע הקסם של רד בול זלצבורג שהגיעה עד לחצי גמר הליגה האירופית שם היא הפסידה אחרי הארכה ודרמה גדולה למארסיי. הישראלי וקבוצתו הפסידו גם בגמר הגביע האוסטרי לשטורם גראץ.


יכולתו הגבוהה של חלוץ נבחרת ישראל הובילה לביקוש רב ברחבי אירופה ומספר מועדוני פאר כמו סביליה, פיורנטינה וליון הוזכרו כמועמדים לצרפו, אך דאבור מחזיק בחוזה לשלוש נוספות בזלצבורג שצפויה לדרוש סכום גבוה (כ-20 מיליון יורו על פי הדיווחים) שעלול להרתיע את המתעניינות.


Gratulation an Munas Dabbur! Unser Stürmer holt sich mit 22 Treffern die Torjägerkrone in der @OEFBL! pic.twitter.com/owBXDoyXwW

— SALZBURG12.at (@salzburg12at) 27 במאי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי