רק רשת: כשערן זהבי פגש את שאקיל אוניל

ערן זהבי עם שאקיל אוניל
ערן זהבי עם שאקיל אוניל | אינסטגרם

הכוכב הישראלי תפס תמונה עם אחת מאגדות ה-NBA בכל הזמנים, ודאג שכולם ידעו מזה. וגם: אגדת הפוקר דויל ברונסון תולה את הכובע ואנטואן גריזמן הילד מבקר את כוכבי נבחרת צרפת במונדיאל 98'

(גודל טקסט)
16:20: סן אנטוניו מתכוננת למונדיאל
קבוצת ה-NBA הכינה חולצות כמחווה לשחקניה הזרים, שנבחרותיהם ישחקו במונדיאל.


#WallpaperWednesday + #WorldCuppic.twitter.com/3uIbR7oj1x

— San Antonio Spurs (@spurs) June 13, 2018
 

14:50: אדם חושמל למוות בבנגלדש – בגלל מריבה על "מסי או ניימאר"
במדינה האסייתית בנגלדש אין תרבות כדורגל מפותחת, ולכן הם נוהגים לייחס חשיבות עליונה לכוכבים כמו ניימאר או מסי. כמה חשיבות? אוהדי ברזיל ואוהדי ארגנטינה פתחו במהומות ענק ברחובות, שלא הסתיימה אפילו אדם שהניף דגל ברזיל חושמל למוות. לא ברור מתי הבלאגן ייפסק, והדיווחים אומרים שהממשלה אף עלולה לאסור על הנפת דגלי נבחרות ברחובות.


13:30: הפועל תל אביב מבהירה שגינת יישאר ועל הדרך עוקצת

אנחנו שמחים לגלות מהתקשורת שתומר גינת מבוקש. בהזדמנות זו נעדכן שהוא מבוקש גם בלהב 433, באינטרפול ובהפועל תל אביב – בה ימשיך לשחק לפחות (!!!) בשנתיים הקרובות. אנו מציעים לקבוצות המעוניינות בו לא לבזבז את זמננו pic.twitter.com/rRbDpoYrIk

— Hapoel Tel Aviv BC (@HapoelTLVBC) June 13, 2018

11:40: היד האחרונה של דויל ברונסון
כל חובב פוקר מכיר את השם דויל ברונסון, אחד מאגדות המשחק שנחשב לאבי הפוקר המודרני וזכה ב-10 צמידי אליפות עולם, כולל שניים באירוע המרכזי בשנים 1976-77. "טקסס דולי" הודיע שאליפות העולם הנוכחית בווגאס תהיה האחרונה שלו ושהוא יפרוש מטורנירים אחריה, והלילה שיחק את היד האחרונה שלו. ברונסון הגיע לשולחן הגמר באליפות ה"7-2 לואובול", בניסיון לסיים את הקריירה עם צמיד מס' 11, אבל הודח במקום השישי וזכה למחוות כבוד אחרונה מהקהל ומהשחקנים.


A tip of his cap and a standing ovation for @TexDolly.
Living legend ends @WSOP career with a final table run in the $10K NL 2-7 Lowball Championship.
Watch LIVE: https://t.co/wtwTU6NmGwpic.twitter.com/4C734OQgIG

— PokerGO (@PokerGO) June 13, 2018


10:45: אנטואן גריזמן כבר היה במונדיאל, לפני 20 שנה
ב-1998 גביע העולם התקיים בצרפת, שגם זכתה בו, כשבנבחרת המקומית כיכבו שחקנים כמו תיירי הנרי, זינדין זידאן ועמנואל פטי. בזמן המונדיאל ביקרו את הנבחרת קבוצת ילדים חמודים, ביניהם אחד בשם אנטואן גריזמן. מי יכול היה לדעת אז ש-20 שנה אחר כך הוא יהיה זה שיוביל את הטריקולור בניסיון לזכות בתואר?


The stuff of dreams.

7 year old @AntoGriezmann wearing a number 7 jersey getting autographs from the French squad prior to the 1998 World Cup.

20 years later he is France's number 7 and star man heading into the 2018 World Cup.pic.twitter.com/RKnGqnwMEU

— Tanay Jaipuria (@tanayj) June 12, 2018


10:00: שאק, תכיר את זהבי
כשהליגה הסינית בפגרה, לערן זהבי יש זמן לטייל ברחבי העולם ולפגוש אנשים מפורסמים אפילו יותר ממנו. הלגיונר הישראלי העלה לאינסטגרם תמונה שלו עם אחד מהכוכבים הגדולים של ה-NBA בכל הזמנים, הלוא הוא שאקיל אוניל, וכתב עליו מילה אחת: "אגדה"


 

Legend ! #shakilonil

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי