ערן זהבי פוגש את פאולו סוזה: "תקיפת הצפון"

ערן זהבי
ערן זהבי | האתר הרשמי

מחר (שלישי ב-14:30, שידור ישיר בספורט1) הליגה הסינית חוזרת מפגרה בת חודשיים וגוואנגז'ו תשחק מול טיינג'ין קואנג'יאן. הכוכב הישראלי מככב בפוסט שמקדם את המשחק, המאמן: "הגדנו מחדש את המטרות"

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו RF וערן זהבי יחזרו מחר (שלישי ב-14:30, שידור ישיר בספורט1) לחלק השני של העונה בסין אחרי פגרת המונדיאל וסגירת חלון העברות. הקבוצה של הכוכב הישראלי תתארח אצל טיינג'ין קואנג'יאן אותה מאמן פאולו סוזה שכאמור יפגוש את השחקן אותו הדריך במכבי תל אביב ועמו זכה באליפות ישראל.

מעמדו של סוזה התערער לאחר פתיחת עונה צולעת, אך לפני היציאה לפגרה טיינג'ין רשמה שלושה משחקים ללא הפסד והצליחה להתייצב. המאמן אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "הגדרנו מחדש את המטרות שלנו ואני מאמין שנשחק טוב יותר ככל שהעונה תתקדם".

סוזה יגיע למשחק מול זהבי ללא אקסל ויטסל ששיחק עם נבחרת בלגיה במונדיאל ובלי החלוץ אנטוני מודסט. מגד, גוואנגז'ו תחסר את המאמן דראגן סטויקוביץ' שלא יעמוד על הקווים בשל הרחקה וכמוהו גם החלוץ שיאו ג'י.

בפוסטר הרשמי שמקדם את המשחק הופיע תמונתו של ערן זהבי תחת הכותרת "תקיפת הצפון". דושקו טוסיץ', שחקן הרכש החדש שהצטרף מבשיקטאש, אמר שהוא רוצה לעזור לגוואנגז'ו לזכות באליפות ושפער שש הנקודות מהפסגה לא מפחיד אותו. זהבי, שכבש עד כה תשעה שערי ליגה, רחוק שלושה שערים מהפסגה והוא ינסה להדביק את הפער ולהתקרב לתואר בו זכה אשתקד.


סוזה מול זהבי (שלישי ב-14:30, שידור ישיר בספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי