רפאלוב מחוץ לסגל לסופר קאפ, עשוי לעזוב את קלאב ברוז'

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | קלאב ברוז', רשמי

בתקשורת הבלגית מדווחים שהישראלי לא ישותף בשורות האלופה במשחק מול מחזיקת הגביע סטנדרד ליאז', שעשויה להיות מי שתקלוט את הקשר שמסיים את חוזהו בתום העונה

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

כבר היה נראה שליאור רפאלוב ימשיך לעונה שמינית בקלאב ברוז', אבל כפי שקרה גם בקיץ שעבר, בבלגיה שוב מתפרסמים דיווחים על כך שהישראלי עשוי לעזוב. רפאלוב נכנס לשנתו האחרונה בחוזה עם ברוז', זכר לחתימה על הארכת חוזה לפני כשנתיים, ובבלגיה מתפרסם הערב (שבת) כי הוא מחוץ לסגל לסופר-קאפ המקומי מול סטנדרד ליאז' ועשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה.

יתרה מכך, בתקשורת הבלגית נכתב כי האפשרות שרפאלוב ייפרד מקלאב ברוז' נראית אפשרית מתמיד, אולם בשלב זה חזרה לישראל לא על הפרק. נכתב כי רפאלוב ואשתו מורצים מאוד מהחיים בבלגיה ועל כן לא מן הנמנע שמעבר לסטנדרד ליאז' על הפרק, קבוצה אליה שמו כבר נקשר בשנה שעברה כמו גם לאנטוורפן.

בבלגיה הזכירו את העובדה שמכבי חיפה ומכבי תל אביב התעניינו בשירותיו בשנים האחרונות, אולם ספק גדול אם ישנה אפשרות שכזו הקיץ. בקיץ שעבר הוא למעשה כבר סיכם את תנאיו במכבי תל אביב, אך בסופו של דבר בחר להישאר בברוז'. את סטנדרד ליאז' מאמן מישל פרודום, בעברו מאמן קלאב ברוז' בה כיכב הישראלי. 


אולי הקיץ זה יקרה? ליאור רפאלוב (באדיבות האתר הרשמי של קלאב ברוז')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי