בן חיים פתח בניצחון ספרטה פראג במחזור הראשון בצ'כיה

טל בן חיים
טל בן חיים | האתר הרשמי

הישראלי (78 דקות) הגיע להזדמנות גדולה במחצית הראשונה והחמיץ, אך נבחר למצטיין כשקבוצתו ניצחה 0:2 את אופבה עוד הערב: בירם כיאל שותף 70 דקות בהפסד ברייטון לווימבלדון מהליגה השלישית במשחק הכנה

(גודל טקסט)
בעוד שבוע בדיוק יחזור הכדורגל הישראלי לפעילות עם משחק האלוף האלופים וגביע הטוטו, עם כל הכבוד לנציגותינו במפעלי אופ"א, והערב (שבת) גם הלגיונרים הישראלים ברחבי אירופה שבו למסגרות הרשמיות והראשון היה טל בן חיים שפתח בהרכב ספרטה פראג והשלים 78 דקות בניצחון 0:2 על אופבה, העולה החדשה.


בן חיים לא זכה לחיים קלים בעונתו הראשונה מעבר לים אחרי שנרכש ממכבי תל אביב בשנה שעברה תמורת 2.9 מיליון יורו, כלל לא כבש ב-18 הופעות ליגה, אך חוזהו היקר (1.2 מיליון יורו לעונה) הקשה על הצ'כים להשתחרר מחוזהו, כך לפי דיווחים כמובן, ואחרי מחנה אימונים מוצלח בשבועות האחרונים פתח את העונה עם מקום בהרכב והוחלף רק לקראת הסיום.


בן חיים היה מעורב מאוד בחלק ההתקפי של המשחק ולמעשה הגיע להזדמנות הגדולה במשחק במחצית הראשונה, אולם נעצר באחד על אחד. למרות שלא כבש או בישל, הוא נבחר למצטיין המשחק וזכה לתשואות מהאוהדים – שגם החמיאו לו ברשתות החברתיות על השינוי מעונה שעברה. מי שהכריעו את ההתמודדות היו שחקן הרכש מהכוכב האדום בלגרד גלור קנגה בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-73 והגנאי בנג'מין טטה שהגיע מהיריבה העירונית בוהמיינס הכפיל בדקה ה-84 והשלים שער ובישול ב-33 דקות על הדשא.

#acspartapic.twitter.com/OyQIh5x8h2

— AC Sparta Praha (@ACSparta_CZ) July 21, 2018

ישראלי נוסף ששיחק הערב מעבר לים הוא בירם כיאל, קשר ברייטון מהפרמיירליג ששותף ל-70 דקות בהפסד השחפים 2:1 לווימבלדון מהליגה השלישית. תומר חמד לא שותף אחרי ששותף אתמול ב-0:3 על קראולי טאון, משחק בו גם כבש את השער השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי