בן חיים יעבור MRI, החשש בספרטה: גמר את העונה

טל בן חיים
טל בן חיים | אתר רשמי

הקשר ממתין לבדיקה הסופית שתאבחן את חומרת הפציעה בברך, בפראג כבר מפנימים שהוא ככל הנראה ייעדר תקופה ארוכה: "אין לנו מזל איתו, זו מכה כי הוא הציג יכולת משופרת". צפו בפציעה הקשה

(גודל טקסט)

בספרטה פראג חוששים מהאפשרות שטל בן חיים כבר לא ישוב לשחק העונה. הקשר הישראלי שנפצע בניצחון 1:2 על יאבלונץ במחזור השני בליגה הצ'כית יעבור מחר (חמישי) בדיקת MRI, כמובן לא ייכלל בסגל לגומלין מול סובוטיצה הסרבית בליגה האירופית ואם יתאמת החשש שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת ייעדר תקופה ארוכה.

בעיתון הצ'כי "איי ספורט" דווח היום כי בהנהלת הקבוצה מודאגים מאוד מהפציעה, דווקא בשל העובדה שבן חיים – שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון בשנה שעברה – פתח את העונה בצורה טובה, שב להרכב ונתן לאוהדי הקבוצה סיבה לאופטימיות אחרי עונה ראשונה כושלת של הקבוצה ושל הישראלי שלא זכה להבקיע ובישל שלוש פעמים.

כאמור בן חיים ממתין לבדיקת MRI שתיערך מחר וזו תאבחן סופית את גודל הפציעה בברכו. מדובר כנראה בצולבת בברך ימין, כך שמדובר בהיעדרות של מספר חודשים לכל הפחות. מקור בהנהלת הקבוצה אמר לעיתון מבלי שצוין שמו: "בן חיים הולך עם קביים ומחכה לבדיקה הרפואית הסופית. זה נראה לתקופה ארוכה מאוד וזו מכה למועדון כי בנינו על היכולת שלו, שהייתה משופרת העונה. אין לנו מזל איתו".


טל בן חיים. "אין לנו מזל איתו" (האתר הרשמי של ספרטה פראג)

המאמן החדש של הקבוצה ז'דנק שצ'סני מקווה להפוך את ההפםד במשחק הראשון בליגה האירופית לקבוצה הסרבית סובוטיצ'ה 2:0 לניצחון שיוציא את המועדון מהמשבר אליו נקלע שנה שנייה ברציפות. אם ספרטה פראג תודח, מי שעשויה להרוויח מכך היא מכבי תל אביב שתהיה מדורגת בסיבוב הפלייאוף, אם תעפיל לשלב האחרון לפני הבתים כמובן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי