אלון תורג'מן הוחלף, אוסטריה וינה הפסידה לראשונה העונה

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | אתר רשמי

החלוץ ירד מכר הדשא בדקה ה-61, עשר דקות לאחר מכן וולפסברגר מצאה את הרשת וניצחה 0:1 במחזור השני באוסטריה. בבלגיה: אנדרלכט הביסה ללא סייף. בסקוטלנד: מרציאנו הפצוע צפה בחבריו בהיברניאן מביסה

(גודל טקסט)

בנוסף לערן זהבי שכבש ובישל בהפסד גוואנגז'ו RF בדרבי מול אברגרנדה, גם החלוץ אלון תורג'מן עלה היום (ראשון) על כר הדשא ולצערו לא הצליח לסייע לקבוצתו אוסטריה וינה להימנע מהפסד ראשון כבר במחזור השני.

אוסטריה וינה התארחה אצל וולפסברגר ונכנעה 1:0 משער של מיכאל סולבאוואר בדקה ה-72, שער שנכבש 10 דקות אחרי שהחלוץ הישראלי הוחלף. זהו כאמור הפסד ראשון העונה לסגולים והוא קורה כבר במחזור השני, כך שבמאזנם העונה ניצחון והפסד.

בסקוטלנד, היברניאן פתחה את העונה בליגה הסקוטית עם 0:3 חלק על מאת'רוול, נטולת השוער אופיר מרציאנו שפצוע וישוב רק בחודש הבא. בבלגיה, אנדרלכט הביסה 2:5 את אוסטנדה ללא קני סייף הפצוע. עוד בבלגיה, ליאור רפאלוב לא התלבש למשחקה של קלאב ברוז', שניצחה 0:1 במוסקרון, והוא אמור לעזוב אחרי שבשבוע שעבר נאסר עליו להשתתף באימוני הקבוצה הראשונה.

בצ'כיה, ספרטה פראג ללא טל בן חיים שנפצע בשבוע שעבר וישוב לכל הפחות בעוד חצי שנה השיגה ניצחון שלישי בשלושה מחזורים, 0:1 ביתי על סלובצקו. היא בפסגה לצד יריבתה העירונית סלביה והאלופה ויקטוריה פלזן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי