זהבי הודה לקנבארו, בסין כתבו: "לא יכול לנצח לבד את האלופה"

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הישראלי הודה למאמן אברגרנדה שניצחה 2:4 בדרבי ("שחקן עבר גדול ומאמן טוב"), בתקשורת החמיאו לחלוץ ששב לפסגת מלך השערים: "בודד בקבוצה שלו מול הכישרונות הברזילאים"

(גודל טקסט)
התקשורת הסינית תיארה היום את ערן זהבי כיחיד מול רבים בכל הנוגע לדרבי של העיר גוואנגז'ו, שנערך אתמול (ראשון) ובו ניצחה אברגרנדה 2:4 את RF. "זהבי הוא בודד בקבוצה שלו מול כל הכישרונות הברזילאים שיש לפאביו קנבארו. הוא כמו החוטיני של הכדורגל היפה בגוונאגז'ו RF, אבל זה לא מספיק כדי לנצח את האלופה", נכתב.


זהבי מוביל כעת את טבלת מלך השערים עם 13 כיבושים יחד עם מיטאיי ו-וו ליי משנחאי SIPG, אבל המירוץ הרבה יותר צמוד מעונות קודמות והישראלי יצטרך להפגין יכולת שיא כדי לזכות גם השנה בתואר.


זהבי דיבר אחרי המשחק ואמר: "לכבוש שער עבורי זו הרגשה נפלאה, אבל השער הזה מגיע בזכות התרומה של כל הקבוצה. שיחקנו טוב מחצית ראשונה וכבשנו ראשונים. הם לחצו עלינו ועלו ליתרון, ניסינו להגיב ושיחקנו טוב, אבל זה לא מספיק נגד קבוצה מעולה. הגענו למצבים שיכולנו לכבוש ולצערי זה לא הצליח. אנחנו עכשיו מצפים למשחק הבא".


המחמאות שקיבל מקנבארו לפני המשחק: "זה כבוד גדול לקבל מחמאות משחקן עבר גדול כזה וגם מאמן טוב. אני עדיין צריך להיות טוב ולעזור לקבוצה. אני מודה לו על כל המחמאות".

The local Guangdong TV commentator, He Hui, did not want to upset the local football fans, so for the special occasion of the GZH derby, he decided to wear this kind of outfit combination pic.twitter.com/czu2svjbjz

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) August 5, 2018

דראגן סטויקוביץ', מאמן גוואנגז'ו RF, התייחס בסיום המשחק ליכולת של הישראלי: "זהבי המשיך ביכולת הכיבוש שלו, אני חושב שהוא יכול לכבוש בכל משחק וזה דבר חיובי. שיחקנו טוב היום, כבשנו פעמיים וזה לא הספיק. הם הקבוצה הכי טובה בליגה כך שזאת לא בושה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי