דיווחים בסרביה: תומר חמד במו"מ עם הכוכב האדום בלגרד

תומר חמד
תומר חמד | דני מרון

חלוץ ברייטון ונבחרת ישראל עשוי להצטרף לאלופת סרביה ולפגוש כבר בשבוע הבא את מואנס דאבור וזלצבורג בפלייאוף ליגת האלופות. בימים האחרונים הוזכר גם כמי שצפוי לחתום בק.פ.ר מהצ'מפיונשיפ

(גודל טקסט)

בימים האחרונים נכתב בתקשורת האנגלית שתומר חמד צפוי למצוא את עצמו בקרוב בצ'מפיונשיפ לאור מו"מ מתקדם עם קווינס פארק ריינג'רס, קבוצתו של סטיב מקלארן, אלא שבסרביה טוענים הבוקר (רביעי) שחלוץ ברייטון ונבחרת ישראל נמצא במגעים מתקדמים עם האלופה הכוכב האדום בלגרד, שהעפילה אמש לפלייאוף ליגת האלופות ולכל הפחות תשחק העונה בליגה האירופית.

לפי הידיעה, הכוכב האדום שהדיחה אתמול את ספרטק טרנבה הסלובקית אחרי הארכה פנתה לישראלי לפני מספר ימים והאיצה את המו"מ בשעות האחרונות, כשעלייתה לשלב הפלייאוף והבטחת עונה אירופית היו תנאי הכרחי מבחינת השחקן לקראת החתימה. בסרביה כמובן מתלהבים מאפשרות צירופו של חמד, שהבקיע 28 שערים בשנתיים בצ'מפיונשיפ במדי "השחפים" ושני שערים נוספים בפרמיירליג בעונה שעברה.

מה שעלול לעכב את החתימה הוא שעל פי דיווחים בסרביה אשתו של השחקן, שונית חמד, איננה מעוניינת לעזוב את אנגליה לסרביה בשלב זה. אם בסופו של דבר כן יעבור, לא מן הנמנע שכבר בשבוע הבא יארח חמד את חברו לנבחרת ישראל מואנס דאבור ורד בול זלצבורג במסגרת פלייאוף האלופות. אלופות סרביה ואוסטריה הוגרלו לפגוש אחת את השנייה, כשהגומלין ייערך בעוד כשבועיים בזלצבורג. אגב, עידן ורד שיחק בכוכב האדום בלגרד ב-2015, אולם נפרד לאחר כחצי שנה מבלי שהצליח להשפיע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי