"מלך האקדחים חזר וקטע את רצף ההפסדים של גוואנגז'ו"

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

בתקשורת הסינית החמיאו לישראלי שכבש פעמיים ובישל ב-2:5 של RF על יאטאי, החלוץ אמר בסיום: "מאושר שלא הרמנו ידיים גם בפיגור, הראינו את הכוח והיכולת להתאושש". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ערן זהבי חזר לכותרות בסין אתמול (שבת) אחרי שכבש צמד ובישל בניצחון על צ'אנגצ'ון יאטאי 2:5. הוא מדורג שני במלך השערים עם 16, פיגור של שני מכוכב שנגחאי SIPG וו ליי שהרשית 18 פעמים. כבר ביום רביעי זהבי וגוואנגז'ו RF יתארחו בייג'ינג אצל גואן למשחק הראשון בחצי גמר הגביע.

זהבי אמר אחרי המשחק: "לא הרמנו ידיים בכל הקשור לרצון שלנו להצליח השנה ולא משנה באיזה מפעל. אני מאושר שכבשתי צמד ויותר מאושר עבור הקבוצה שניצחה. הראינו את הכוח ואת היכולת להתאושש למרות שהיינו בפיגור של 1:0. בכדורגל יש זמנים קשים ויש טובים יותר. היינו בסדרה רעה (ניצחון אחד בתשעה מחזורים, י.ז) ואנחנו מקווים שיצאנו ממנה. אני מאושר שלא הרמנו ידיים, למרות שהיינו במצוקה. אולי נוכל לחזור עכשיו עם שלושה או ארבעה ניצחנוות רצופים וכל העונה תיראה אחרת. מה שחשוב שאנחנו תמיד באנרגיה חיובית, לא מרימים ידיים ועובדים ביחד כיחידה אחת".

כאמור באמצע השבוע ערן זהבי וחבריו ישחקו בחצי גמר הגביע הסיני ובתקשורת המקומית, ב"גוונגז'ו דיילי", נכתב כי הפעם גוונאגז'ו שיחקה מהר יותר בהתקפה – דווקא ללא רנאטיניו שזכה למנוחה לקראת הגביע – והקריבה בהגנה למרות חולשותיה. על הישראלי נכתב: "מלך האקדחים חזר וקטע את רצף ההפסדים. השינוי בהרכב הביא לניצחון והוריד הרבה לחץ".


"המלך חזר וקטע את רצף ההפסדים" (אתר הליגה הסינית)

בעיתון המקומי נכתב עוד: "השחקנים היו בלחץ לצאת מהמצב של ניצחון אחד בתשעה משחקים ועבדו קשה יותר על המגרש". התקשורת כתבה שהאוהדים כבר התייאשו מהקבוצה והגיעו פחות מעשרת אלפים צופים, אבל אחרי המשחק דראגן סטויקוביץ' הלך לברך את האוהדים יחד עם השחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי