צפו בתקציר: זהבי וגוואנגז'ו אכזבו ונכנעו 2:0 לג'יאנגסו סונינג

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

קבוצתו של הישראלי, שכמעט כבש אחרי מבצע יפה בדקה ה-65, עם הפסדה הרביעי בחמשת משחקי הליגה האחרונים. אדר האיטלקי כבש בפנדל בדקה ה-73 אחרי הכשלה על פינגפיי המחליף, טישיירה הנהדר הכפיל בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

לא מצליחים להתרומם. ערן זהבי וקבוצתו גוואנגז'ו ר.פ הפסידו היום (ראשון) 2:0 לג'יאנגסו סונינג המקומית במסגרת המחזור ה-20 בליגה הסינית. בכך, קבוצתו של הישראלי רושמת את הפסדה הרביעי בחמשת משחקי הליגה האחרונים, בנוסף לתבוסה 5:1 לבייג'ין גואן במסגרת הגביע בסיני לפני ארבעה ימים.

הקבוצה המקומית שלטה במתרחש במשחק כמעט לכל אורכו, אך במחצית הראשונה לא השכילה להגיע למצבים מסוכנים והקבוצות ירדו להפסקה אחרי מחצית מאופסת ללא מצבים. זהבי, שהגיע להתמודדות עם 16 שערי ליגה באמתחתו, מרחק שני שערים ממלך השערים מוו לי, לא קיבל מספיק כדורים מחבריו ונראה מתוסכל במהלך המשחק. המצב היחיד אליו הגיע היה בדקה ה-65 כשחתך מצד שמאל למרכז, השתחרר מעבירה די ברורה של פאליטה ובעט כדור חזק, שנהדף על ידי השוער המקומי.

כעבור חמש דקות דקות, הגיע שער היתרון של סונינג. טישיירה המצויין יצא למתפרצת נהדרת, מיגנט אליו ארבעה שחקנים ושחרר בדיוק בזמן מסירה לפינגפיי המחליף, שהוכשל ברחבה. השופט שרק לביעטת עונשין מ-11 מטרים אותו אדר האיטלקי, שחקנה של אינטר בעבר, בעט במדויק לרשת הימנית התחתונה. קבוצתו של זהבי עוד ניסתה לכפות שיוויון, אך בדקה ה-94 טישיירה לקח כדור סמוך לרחבת האורחים, התקדם יפה וסיים בטאץ' נהדר לשער שקבע את תוצאת המשחק.

קבוצתו של ערן זהבי נשארה במקום העשירי עם 25 נקודות במאזנה, 17 פחות מהמוליכה ביג'יין גואן ותנסה לאגור נקודות בהמשך, בעיקר לאור העובדה שהיא כבר במרחק שמונה נקודות בלבד מהקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי